درهفته اول آخرین اسفند قرن در اینستاگرام شاهد اتفاقات زیاد و گوناگون بودیم، از خبر ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی توسط برادرش تا پست جنجالی سحر دولتشاهی در مورد همایون شجریان. سفرهای بهاره رهنما هم همچنان به راه است.

از ازدواج مجدد پیمان قاسم خانی تا سفر خارجی بهاره رهنما
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در یکی دو روز گذشته از اتفاقات مهمی که در اینستاگرام رخ داد تایید شایعات و خبر ازدواج پیمان قاسم خانی بود که توسط برادرش مهراب قاسم خانی انجام شد. او در صفحه اینستاگرام خود با انتشار تصویری از پیمان قاسم خانی، نوشت: «دیشب هر بار نگات کردم چشام پر اشک شد قاسم جون. نمیدونی چقدر خوشحالم که خوشحال میبینمت. از اونی که باعث خوشحالیته هم خیلی ممنونم. امیدوارم همیشه همینجوری عاشق باشین و قدر همو‌ بدونین و حالتون خوب باشه و ما کنار هم ببینیمتون و کیف کنیم.»

تصویر پیمان قاسم خانی در صفحه برادرش

میترا ابراهیمی، همسر جدید پیمان قاسم خانی نیز از این فرصت استفاده کرده و با انتشار تصویری از خود و همسرش این خبر ر ا به گوش مخاطبان خود رساند.

حواشی اینستاگرام

تایید خبر ازدواج توسط میترا ابراهیمی

روز گذشته هم خبری مبتنی بر مصوبه جدید مجلس منتشر شد که اینفلوئنسرهای اینستاگرامی که بالای ۵۰۰ هزار دنبال کننده دارند از این پس باید مالیات مشمول بر درآمد خود را بپردازند. این خبر نیز با واکنش مهراب قاسم خانی همراه بود و او در یک استوری به شکایت از این مصوبه جدید پرداخت. او در استوری خود نوشت: «خود اپلیکیشن به خاطر سرویسی که میده از کاربراش پول نمیگیره. شما بابت چه خدماتی میخواهید مالیات بگیرید؟ منت فیلتر نکردنش رو میذارید یا سرعت بالای اینترنت دو برابر قیمتتون رو؟»

حواشی اینستاگرام

بهاره رهنما هم که هفته پیش تصویر خود در کنار همسرش در کیش را به اشتراک گذاشته بود این هفته در استوری هایش به سفر خارجه اش پرداخت و نشان داد که به کرونا آنچنان هم اهمیت نمی دهند و به سفرهایشان می رسند. وی به تازگی نیز در یکی از استوری هایش اعلام کرده که تهیه کنندگی فیلم کوتاهی را به عهده گرفته است. او که تیک آبی اینستاگرام هم دارد، ۴.۷ میلیون نفر را به عنوان دنبال کننده خود می بیند و در صفحه اش از اتفاقات روزمره تا برنامه آشپزیش را به اشتراک می گذارد.