هنرمندان و بازیگران زیادی هستند که با هم ازدواج کرده اند هر چند که سرانجام بعضی از آنها طلاق بوده ، در این مطلب بازیگران که با هم ازدواج کردند را تهیه کرده ایم هر چند که چندین نفر از آنها جا افتاده اند.

هنرمندان ایرانی که با هم ازدواج کرده‎ اند +تصاویر دیده نشده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

نکته جالب توجه در این گونه ازدواج‌ها، پرورش فرزندان هنرمند است تا جایی که لیلی رشیدی و باران کوثری از جمله بازیگران مطرح سینمایی هستند.

ازدواج بازیگران

علی اوجی و نرگس محمدی

علی اوجی متولد ۱۷ اسفند ۱۳۶۲، بازیگر نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده موسیقی و استندآپ کمدین است.

نرگس محمدی در ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران متولد شد. وی ابتدا به تئاتر مشغول شد. نخستین حضور جدی سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود. وی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش مجموعهٔ تلویزیونی ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد. وی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

ازدواج بازیگران

سمانه پاکدل و هادی کاظمی

سمانه پاکدل (زادهٔ ۲۶ مهر ۱۳۶۶، اصفهان) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. بازی در سریال دلنوازان، موجب شهرت وی شد.

هادی کاظمی (زاده ۱۳ آبان ۱۳۵۵ میانه(آذربایجان شرقی))، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است.

وی با سریال شب‌های برره مشهور شد و در آثار دیگر مدیری نیز ظاهر شد. از ماندگارترین نقشهای او نقش نظام دوبرره، باباشاه و امیریل زهره‌خانی می‌باشد.

ازدواج بازیگران

حدیث فولادوند و رامبد شکرابی

حدیث فولادوند (متولد ۲۰ دی ۱۳۵۶ در تهران) هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

رامبد شکرابی (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر فیلم اهل ایران است.

ازدواج بازیگران

بابک حمیدیان و مینا ساداتی

بابک حمیدیان (زاده ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تئاتر ایران است. وی فعالیت خود را در سینما در سال ۱۳۸۲ با فیلم قدمگاه شروع کرده‌است. حمیدیان فارغ‌التحصیل رشته نمایش با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد اسلامی است.

مینا ساداتی (زادهٔ ۱۰ آذر ۱۳۶۰ در کاشان) بازیگر سینمای ایران است. وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ گرافیک از دانشگاه هنرهای زیبای تهران است.

ازدواج بازیگران

اشکان خطیبی و آناهیتا درگاهی

اشکان خطیبی (زادهٔ ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در شمیران استان تهران)، بازیگر، خواننده، مجری و کارگردان اهل ایران است

آناهیتا درگاهی در ۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ بدنیا آمده.زمینه فعالیت وی نقاشی، بازیگری، تهیه کنندگی.

ازدواج بازیگران

جواد عزتی و مه لقا باقری

محمدجواد عزتی (زادهٔ ۲۰ دی ۱۳۶۰ در تهران) بازیگردان و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران و فارغ‌التحصیل تئاتر از هنرستان سوره است. او توانست در کنار رضا عطاران در فیلم هزارپا رکورد فروش فیلم در ایران را به طرز قابل توجهی بالا ببرد، علاوه بر این وی در فیلم‌های پر فروشی همچون آینه بغل، اکسیدان، لاتاری و ماجرای نیمروز بازی کرده‌است.

مه‌لقا باقری (زاده ۱۳۶۰ در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و کارگردان تئاتر اهل ایران است

ازدواج بازیگران

منوچهر هادی و یکتا ناصر

منوچهر هادی (زادهٔ ۲۸ مرداد ۱۳۵۱، تهران) کارگردان و فیلمنامه‌‌نویس سینما و تلویزیون ایرانی است.

یکتا ناصر (متولد ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است.

ازدواج بازیگران

رامبد جوان و نگار جواهریان

رامبد جوان، هنرپیشه، مجری و کارگردانی است که نامش همواره با شیطنت‌های خاص او همراه است. جوان که با نقش «فرید صباحی» در مجموعه خانه سبز شناخته شد، این روزها به خاطر بازی در فیلم «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرد.

ازدواج بازیگران

نیما فلاح و سحر ولدبیگی

بدن نرم و نوع بازی نیما فلاح او را از سایر بازیگران متمایز می‌کند و همین موضوع باعث شد تا در مجموعه‌های طنزی چون ساعت خوش، جنگ ۷۷ و ببخشید شما به خوبی بدرخشد و مدیری را از خود راضی نگه دارد. هرچند که سحر ولدبیگی نیز تا مدت‌ها در مجموعه‌های مدیری حضور داشت و به طنزهای پاورچین و نقطه‌چین جذابیت بسیار می‌بخشید.

ازدواج بازیگران

محمود پاک نیت و مهوش صبرکن

پاک‌نیت با فیلم «گشتی‌ها» به عرصه بازیگری وارد و با «روزی روزگاری» شناخته شد. او که نشان درجه یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد، همسر مهوش صبرکن، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.

ازدواج بازیگرانپژمان بازغی و مستانه مهاجر

پژمان بازغی بیش از مستانه مهاجر شناخته شده است. هر چه باشد بازغی بازیگر است و مهاجر در پشت صحنه و مسئول تدوین است. کار مهاجر در فیلم‌های زندگی خصوصی، دختر شاه‌پریون، سوت پایان، آتش بس و سوپراستار ستودنی است. بازغی نیز با اینکه فارغ‌التحصیل رشته مهندسی صنایع از دانشکده مهندسی صنایع دانشگاه صنعتی امیرکبیر است اما در نقش‌های خود به خوبی درخشیده تا جایی که آثاری چون ندارها، دولت مخفی، دوئل و سربازهای جمعه را در پرونده کاری خود ثبت کرده است.

ازدواج بازیگرانمسعود رایگان و رویا تیموریان

زوجی هنری که بش از آنکه بازیگر سینما و تلویزیون باشند، بازیگر تئاترند و برای این هنر صحنه زحمات بسیار کشیده‌اند. البته رایگان در آثاری چون مدار صفر درجه، سقوط یک فرشته، سنتوری، خون‌بازی، گلچهره و بوسیدن روی ماه حاضر شده است و تیموریان نیز در فیلم‌های زندان زنان، گزارش یک جشن، سنتوری، شب دهم و کافه ستاره بازی کرده است. این زوج در مجموعه شمس‌العماره نقش زوج عاشق‌پیشه‌ای را بازی می‌کردند که در نوع خود، جالب و دیدنی بود.

ازدواج بازیگران

محسن قاضی‌مرادی و مهوش وقاری

قاضی مرادی، فارغ‌التحصیل مدرسه عالی مدیریت تهران است و بازی در سینما را از سال ۱۳۵۱ با فیلم «حسن سیاه» کارش را آغاز کرده است. مهوش وقاری، همسر او نیز در فیلم‌های بسیاری بازی کرده و یکی از چهره‌های هنری شناخته می‌شود.

ازدواج بازیگران

فرهاد آئیش و مائده طهماسبی

آئیش از جمله بازیگرانی است که تحصیلات هنری خود را در آمریکا و انگلیس گذرانده و پس از ۲۷ سال و در سال ۷۶ به همراه همسر خود به تهران آمده است. بازی در فیلم‌های مکس، پوپک و مش‌ماشالله، زندگی با چشمان بسته و سریال قصه‌های در شهر از جمله کارهای اوست. طهماسبی نیز فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته خبرنگاری با گرایش تئاتر و علوم سیاسی است. طهماسبی که علاوه بر بازیگری، کارگردانی تئاتر نیز انجام می‌دهد آثاری چون پارک‌وی، سنتوری و ماهی‌ها عاشق می‌شوند را در پرونده کاری خود دارد.

ازدواج بازیگران

فلورا سام و مجید اوجی

مجید اوجی، تهیه‌کننده است و فلورا سام بازیگر. سام در مجموعه‌های شیخ مفید، روزهای زندگی، همسایه‌ها، شبی از شب‌ها، نشانی و ماه عسل ایفای نقش کرده‌ و سریال توطئه فامیلی، آخرین کار اوست؛ اثری که نگارش آن را نیز خودش بر عهده گرفت. فلورا سام در فیلم راز پنهان کارگردانی را نیز تجربه کرده است. مجید اوجی نیز تهیه‌کننده فیلم‌هایی چون توطئه فامیلی، ماه عسل و نشانی بوده است.