شهاب حسینی بازیگر سرشناس ایران که در چند هفته گذشته حواشی زیادی به همراهش بود با انتشار یک پست و متنی طولانی خود را صفرکله گنده خواندو برای همیشه از اینستاگرام خداحافظی کرد.

شهاب حسینی برای همیشه خداحافظی کرد! +پست جنجالی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

چندی پیش بود که انتشار فیلمی از شهاب حسینی درحال واکسن زدن در آمریکا و همچنین ماسکی که شکل ماری جوانا روی آن نقش بسته بود حواشی زیادی را برای او به همراه داشت. شهاب حسینی یکی از سوپراستارهای سینمای ایران است که چند پیش برای زندگی به آمریکا مهاجرت کرده بود. شهاب حسینی فعالیت اش را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و در سال ۱۳۷۷ با اجرا در تلویزیون کارش را ادامه داد. شهاب حسینی هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون، مجری، کارگردان، تهیه کننده و گوینده ایرانی است. شهاب حسینی از جمله هنرمندانی است که علاوه بر فعالیت های هنری یک کافه در محدوده لواسان دارد.

انتقادهای نسبتا تندی به شهاب حسینی شد وکاری کرد که این بازیگر سرشناس پاسخ دهد. اما گویا دامنه این حواشی برای آقای بازیگر بیشتر از آن چیزی است که فکرش را می کرده و هنوز درگیر ماجراهایی است که او را اذیت می کند. شاید همین حرف و حدیث ها بود که شهاب حسینی تصمیم گرفت برای همیشه از فضای مجازی و اینستاگرام خداحافظی کند.

صفحه شهاب حسینی که برای همیشه بسته شد

آخرین پست شهاب حسینی که حالا پاک شده است

شهاب حسینی

شهاب حسینی با انتشار پستی در اینستاگرام اینطور نوشت:

‎گفت،

‎سنگی که طاقت ضربه های تیشه را ندارد، به تندیسی زیبا بدل نخواهد شد.

‎میبخشید اگر الگویی نبودیم که مقبول نظر افتد چون اصلا الگو نبودیم. کی گفت که بودیم؟

‎در جهانی که زیستگاه مردان و زنانی بزرگ بوده، ما را چه به الگو بودن؟ همواره خود جوینده الگویی بودیم تا رمز جاودانگی بیاموزیم.

‎و نیافتیم مگر در سیر آنان که دلسپرده راه حق و حقیقت بودند و جان بر سر این عشق به جان آفرین پیشکش کردند.

‎بسیارند. بجویید، میابید‌.

‎درست میگویید. وصلم. اما نه به آنجا که پندار شماست.

‎به ریسمانی که به آن چنگ زدم تا پراکنده و متلاشی نشوم.

‎حبل الله، که از مهر و کرامتش در دسترس همگان است. اگر نمبینیم، مشکل از ماست. قدر دان مهر عزیزانی هستم که همواره و در هر شرایط بنده را از لطف حمایت خود محروم نکردند. برایشان طول عمر با عزت و عاقبت خیر آرزو میکنم.

‎اما

‎نارفیقان نسبتا محترم. سیر بنده کوچک در طی بیست و هفت سال از عمق ناکجا و رسیدن به اینجا در پیشگاه چشمتان نبود؟

‎آنچه که غیر از خدای بزرگ و ارادت به خاصان درگاهش مرا به پیوند با آن نسبت میدهید، چنانچه میتوانستند، خود را از گزند های روزگار حفظ میکردند.

‎و گرنه من بنده آن دمم که ساقی گوید، یک جام دگر بگیر و من نتوانم.

‎قصه کوتاه که متاسفم که آنچه انتظار داشتید نبودم چون وامدارتان نبودم.

‎گفت، آنچه هستی هدیه خداست به تو و آنچه میشوی هدیه توست به خدا.

‎غایتم تبدیل این وجود خاکسار به گوهری ‌ست در شان پیشکش به پیشگاه پروردگار. همین و بس.

‎گویند سنگ لعل شود در مقام صبر

‎آری شود ولیک به خون جگر شود.

‎از آنجایی که بنده متعلق به نسل فضای مجازی نیستم، ترجیح میدهم ادامه زندگی را همچون پیش، در فضای حقیقی تجربه کنم. لذا از اینستاگرام، رفع زحمت میکنم و دنبال کنندگان مجاز را با دنیای خود تنها میگذارم.

‎حق ماندگار، پایدار، و نگهدار.

‎آمین.

‎امضا، شهاب حسینی، ملقب به صفر کله گنده

شهاب حسینی

ماجرای طلاق شهاب حسینی از همسرش

خبر طلاق شهاب حسینی از پریچهر قنبری در فضای مجازی دست به دست می شود. بنا بر اطلاعات موجود این خبر هیچ سندیت موثقی ندارد و از اساس کذب است. شهاب حسینی در صفحه اینستاگرامش همسرش را فالو کرده بود اما چندی پیش وی را آنفالو کرد. همچنین هیچ تصویری از همسر شهاب حسینی در صفحه شخصی این بازیگر معروف وجود ندارد. از این رو مخاطبان علاقه مند به شهاب حسینی احتمال جدایی این بازییگر مطرح سینمای کشور از همسرش را مطرح کردند. شهاب حسینی روز گذشته بر اثر تنگی نفس به یکی از بیمارستان تهران منتقل شد و برخی رسانه ها از سکته قلب وی خبر دادند که همین امر سبب رنجس خانواده شهاب حسینی و همسر شهاب حسینی شد.

شهاب حسینی بازیگر محبوب و محجوب کشورمان به دلیل فشار کاری و تنگی نفس راهی بیمارستان شده بود که خبر اشتباه سکته قلبی وی موجب رنجش خاطر خانواده و همسر شهاب حسینی شد. خبر طلاق این بازیگر هم شایعه ای بیش نیست شهاب حسینی در اینستاگرام قبلا فقط زنش رو فالو کرده بود که چند وقتی است او را آنفالو کرده و تو صفحه ی هیچکدومشون عکسی از هم دیگه نیست!​​​​​ چند روزی است شایعه ای عجیب در مورد شهاب حسینیدر فضای مجازی به وجود امده است که اساسا کذب است و به هیچ عنوان حقیقت ندارد اما منبع این شایعه عجیب چه بود ؟

شهاب حسینی

آنفالو در صفحه اینستاگرامی شهاب حسینی

شهاب حسینی در اینستاگرام قبلا فقط زنش رو فالو کرده بود که چند وقتی است او را آنفالو کرده و تو صفحه ی هیچکدومشون عکسی از هم دیگه نیست! فعالیت شهاب حسینی در فضای مجازی باعث به وجود امدن این شایعه شده بود . شهاب حسینی سوپر استار سینما میگوید همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده! بازیگران بواسطه شغل پر استرس و زمانبری که دارند و به واسطه قراردادهایی که برای اجرای نقش در لوکیشنهای منتخب کارگردان در شهرها و مکانهای مختلف دارند گاهی چندین ماه از خانواده هایشان دور هستند . شهاب حسینی بازیگر شناخته شده سینمای ایران سال قبل با “ساکن طبقه وسط” کارگردانی را تجربه کرد و امسال هم درگیر تهیه کنندگی چند فیلم ویدیویی شده است. شهاب حسینی در گفتگویی تفصیلی که با کریم نیکونظر در ماهنامه “۲۴” انجام داده هم درباره این تجربیات تازه تر حرف زه و هم دردسرهایی که به واسطه فعالیت مداوم سینمایی زندگی خانوادگی او را تحت الشعاع قرار داده است.

شهاب حسینی

شهاب حسینی با اشاره به درگیری‌های بازیگری که لذت زندگی خانوادگی را از او گرفته بیان می دارد: بچه های من با من خاطرات مشترک زیادی ندارند، آنها همیشه از من محروم بوده اند. همسرم هیچ وقت از زندگی با من رضایتی را تجربه نکرده. من پدرم را از دست دادم در حالی که سالهای آخر نتوانستم او را آن طور که باید ببینم. اینها تقصیر سینماست. واقعا تقصیر سینماست اما در ازای اینها چه به دست آوردم؟ داستان آشنایی و ازدواج شهاب حسینی و همسرش ۲۲ساله بودم که با بچه های تئاتر دانشگاه تهران کار می کردم؛ جوانی سرگشته از طبقه متوسط جامعه که به امکانات تفریحی متمولانه دسترسی نداشت. تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از ۴-۳ ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل ۳ سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم. من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین ۲۲ساله و پریچهر ۱۵ ساله زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

شهاب حسینی

فرزندان شهاب حسینی

شهاب حسینی و پریچهر حسینی صاحب ۲ پسر به نام های «محمد امین» و «امیر علی» هستند. پسر اول او محمد امین است که در روز تولد شهاب حسینی یعنی ۱۴ بهمن در ۱۳۸۲ متولد شد. محمد امین عاشق «بت من» و «اسپایدر من» است. محمد امین قشنگ ترین هدیه خدا به من و زندگی ام بوده است. امیر علی حسینی، پسر دوم شهاب حسینی که ۲۰ مرداد یک ساله شده استکافه شهاب حسینی شهاب حسینی و همسرش یک کافه در لواسان دارند. مدیریت این کافه به عهده پریچهر حسینی همسر شهاب حسینی است. کافه هنر طراحی و دکوراسیون داخلی جالبی دارد. نه می توانید بگویید شبیه خانه است نه می توانید صرفا به شکل یک کافه به آن نگاه کنید زیرا آمیزه ای از هر دوی این هاست! کافه از بیرون به شکل یک کلبه کوچک جنگلی است البته اگر با کمی دقت به اطرافش نگاه کنید متوجه قسمت دیگری در خارج کلبه می شوید که از چند صندلی و ۲ آکواریوم بزرگ که ماهی های بسیار زیبایی هم دارند، درست شده که فضایی ساده اما دوست داشتنی را شکل داده است و بیشتر شبیه لوکیشن یک فیلم به نظر می رسد.

شهاب حسینی