ما در این مقاله به شما در انتخاب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب کمک خواهیم کرد و نکات لازم در راهنمای خرید تصفیه آب را نیز بررسی می کنیم تا بهتر بتوانید برای خرید دستگاه مناسب خود تصمیم گیری کنید.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

در بسیاری از مناطق ایران به دلیل شرایط آب های زیر زمینی و تفاوت اقلیمی، آب آشامیدنی کیفیت خوبی ندارد و استفاده از دستگاه تصفیه آب موثر ترین راه حل برای دستیابی به آب سالم می باشد. برای خرید بهترین آب تصفیه کن برای منزل و محل کارتان باید ابتدا انواع آب تصفیه کن خانگی و مارک های معتبر آن را بشناسید. ما در این مقاله به شما در انتخاب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب کمک خواهیم کرد و نکات لازم در راهنمای خرید تصفیه آب را نیز بررسی می کنیم تا بهتر بتوانید برای خرید دستگاه مناسب خود تصمیم گیری کنید.

انتخاب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب

بهترین دستگاه های تصفیه آب در کشور تایوان طراحی و تولید می شوند و بخش قابل توجهی از بازار اختصاص به دستگاه های تصفیه آب تایوانی دارد. این کشور سالیان زیادی است به ساخت آب تصفیه کن های خانگی مشغول است و دستگاه های خود را به سرتاسر دنیا صادر می کند. برند های معتبر تایوانی سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو می باشند که بهترین دستگاه های تصفیه آب در جهان را دارند. انواع دستگاه های اسمز معکوس، اولترا فیلتراسیون، قلیایی و ... را تولید می کنند که آلودگی های آب را تا حد زیادی کاهش می دهند.

نکات مهم در خرید اینترنتی بهترین آب تصفیه کن

این دستگاه ها دارای تاییدیه های جهانی آمریکا و اروپا و گواهینامه های iso نیز می باشند که برای یک دستگاه با کیفیت و معتبر بسیار لازم است. نکته ی قابل توجه این است که برای خرید این برند های معتبر باید به نمایندگی ها و شرکت های وارد کننده ی دستگاه های تایوانی مراجعه نمایید. به دلیل این که در بازار انواع دستگاه هایی با برند های تقلبی می بینیم این نکته بسیار حائز اهمیت می باشد تا فریب فروشندگان متقلب را نخورید. انتخاب بهترین مارک دستگاه تصفیه آب از نکات قابل توجهی است که قبل از خرید باید آن را در نظر بگیرید.

انواع آب تصفیه کن خانگی

دستگاه های تصفیه آب به روش های مختلفی آب را تصفیه می کنند و انواع متفاوتی دارند که در ادامه توضیح مختصری راجع به هر یک از آن ها می دهیم.

تصفیه آب اسمز معکوس

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس یا RO یک دستگاه مناسب برای محیط های خانگی می باشد. این دستگاه با فیلتر ممبران خود که قدرت بسیار زیادی در جذب آلاینده ها دارد، می تواند تمام مواد مضر، سموم، مواد شیمیایی و دیگر آلاینده های آب را تا حد بسیار زیادی از بین ببرد. تصفیه آب اسمز معکوس دارای یک پمپ، ترانس و مخزن و تعدای فیلتر می باشند و با جریان برق کار می کند. با این دستگاه می توان سختی آب را تا حد زیادی کاهش داد و از آن به عنوان شیرین کننده ی آب استفاده کرد .دستگاه های اسمز معکوس در انواع 5 الی 9 مرحله ای تولید می شوند و انواع مختلف قلیایی، فرابنفش و اکسیژن ساز دارد. استفاده از هر یک از این مدل ها بستگی به نوع آب و آلودگی آن دارد و هر کدام ویژگی های خاص خود را دارند. برای اغلب مناطق یک دستگاه 6 مرحله ای اسمز معکوس بهترین و کامل ترین دستگاه برای تصفیه آب می باشد و نیازی نیست تا هزینه ی بیشتری برای فیلتر های اضافی بدهید. این نوع دستگاه از فیلتر های پروپیلن، کربنی، کربن بلاک، ممبران، پست کربن، و در مرحله ی آخر فیلتر مینرال و یا قلیایی تشکیل شده که برای تصفیه کامل آب کافی می باشند.

 انواع دستگاه تصفیه آب

تصفیه آب قلیایی

تصفیه آب قلیایی، دستگاهی است که علاوه بر تصفیه کامل آب به روش اسمز معکوس، با به کارگیری فیلتر قلیایی،PH آب را افزایش می دهد و آب از حالت اسیدی بودن خارج می کند. این آب سرشار از مواد معدنی مفید مثل کلسیم، پتاسیم و ... می باشد. به دلیل این که در روش اسمز معکوس آب تمام مواد معدنی خود را از دست می دهد، این دستگاه به شما کمک می کند تا این مواد به آب برگردد. با تصفیه آب قلیایی از آبی سالم و دارای خواص معدنی مفید و آنتی اکسیدانی بهره مند می شوید.

تصفیه آب اولترا فیلتراسیون

اولترا فیلتراسیون با فرا پالایش یک روش برای تصفیه آب است که با استفاده از چند فیلتر که پشت سر هم قرار می گیرند، مواد و ذرات جامد از آب جدا می شود. تصفیه آب اولترا فیلتراسیون تفاوتی که با اسمز معکوس دارد در فیلتر ممبران است. دستگاه های اولترا فیلتراسیون فیلتر ممبران ندارند به همین دلیل از دقت پایین تری در حذف آلاینده ها برخوردارند. این روش برای از بین بردن مواد جامد و رسوبات و آلودگی های آب بسیار موثر است اما به دلیل بزرگتر بودن منافذ فیلترهایش نسبت به دستگاه های RO، در از بین بردن برخی از آلودگی های آب به خوبی عمل نمی کند. این دستگاه ها برقی نیستند و از پمپ و مخزن هم استفاده نمی کنند به همین دلیل مقرون به صرفه هستند و قیمت کمتری نسبت به دستگاه های دیگر دارند.

مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب

گام اول در خرید آب تصفیه کن، انتخاب مارک دستگاه می باشد. برای اطمینان از اینکه مارک دستگاه معتبر است یا نه، باید آن را از نمایندگی ها و شرکت های بزرگ و معتبر تهیه نمایید. این شرکت ها دستگاه های اصل و اورجینال را به فروش می رسانند و هم چنین کیفیت آن را نیز تضمین می کنند تا با خیال راحت از آن ها خرید نمایید. امروزه بسیاری از شرکت ها برای راحت تر کردن کار مشتریان خود، به صورت اینترنتی محصولاتشان را به فروش می رسانند و شما با مراجعه به سایت این شرکت ها می توانید دستگاه مورد نظرتان را آنلاین خریداری کنید. هم چنین این شرکت ها مشاوره خرید آب تصفیه کن نیز به شما ارائه می دهند و شما را در خرید دستگاه راهنمایی می کنند.

مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب

شرکت راد گستر نوین نمایندگی معتبر دستگاه های تصفیه آب خانگی اصل تایوان می باشد و این دستگاه ها را به طور مستقیم از خود کمپانی وارد می کند و به فروش می رساند. شما بدون نیاز به اتلاف وقت برای خرید و انتخاب پرفروش ترین برندهای دستگاه تصفیه آب، می توانید به سایت این شرکت رجوع کنید و تمام محصولات ارائه شده همراه با اطلاعات و قیمت را مشاهده نمایید و محصول مورد نظرتان را اینترنتی سفارش دهید. شرکت راد گستر نوین با سال ها سابقه در عرصه واردات انواع آب تصفیه کن های خانگی و اداری، آماده ی ارائه مشاوره و خرید دستگاه تصفیه آب به مشتریان عزیز خود می باشد. شما با خرید اینترنتی از این شرکت هم از گارانتی یک ساله شرکت بهره مند می شوید و هم خدمات پس از فروش به شما ارائه می شود. بهترین دستگاه های تصفیه آب و انواع فیلتر های تصفیه را با بهترین قیمت از راد گستر نوین خریداری نمایید و سلامت خود و خانواده تان را تضمین نمایید.