ما در این مقاله بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی را به شما معرفی خواهیم کرد و نکات مهم در خرید آن را بررسی می کنیم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دستگاه تصفیه آب خانگی دیگر یک کالای لوکس به شمار نمی رود. امروزه به دلیل آلودگی های آب شهری، ضرروت وجود این دستگاه بیشتر از قبل احساس می شود. از آنجایی که دستگاه تصفیه آب ارتباط مستقیم با سلامتی انسان دارد، بنابراین توجه به کیفیت آن در هنگام خرید بسیار مهم می باشد. پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب در ایران دستگاه های تایوانی می باشد که از کیفیت بالایی نیز برخوردار هستند. این دستگاه ها در انواع مختلف عرضه می شود. ما در این مقاله بهترین برند های دستگاه تصفیه آب تایوانی را به شما معرفی خواهیم کرد و نکات مهم در خرید آن را بررسی می کنیم.

برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب تایوانی

دستگاه های تصفیه آب تایوانی در کل دنیا و هم چنین در ایران بسیار مطرح و پر فروش می باشند چرا که بسیار قدرتمند و با کارایی و بازدهی بالا هستند. این دستگاه ها مورد تایید سازمان جهانی بهداشت می باشند و تاییدیه های جهانی را نیز دارا هستند. سه شرکت تصفیه آب سی سی کا، سافت واتر و آکوا پرو از معتبر ترین برند های تایوانی می باشند که در ادامه به معرفی آن ها می پردازیم.

پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران

دستگاه تصفیه آب CCK:

شرکت تایوانی سی سی کا در سال 1973 تاسیس شد. سی سی کا در حوزه ی طراحی و ساخت تجهیزات دستگاه های تصفیه اب مثل فیلتر ها، لوله و اتصالات، پمپ و .... نیز فعالیت می کند. این کمپانی گواهی نامه های بین المللی از جمله NSF  و FAD و گواهی نامه های بین المللی تضمین کیفیت ISO-9001/2000/2008 را دریافت کرده است. برند سی سی کا تمام فعالیت های خود را به تولید دستگاه های اسمز معکوس اختصاص داده و توانسته دستگاه های تصفیه آب با کیفیتی را تولید کند که کارایی و یازدهی بالایی دارند. دستگاه های سی سی کا دارای پمپ قدرتمندی هستند که ویژگی مهم آن بی صدا بودن است به طوری که اصلا حضورشان احساس نشود. هم چنین به شکلی طراحی شده است تا کمترین فضا را اشغال کند. این کمپانی از بهترین و پیشرفته ترین فناوری ها و متریال در ساخت دستگاه های خود استفاده می کند و به همین دلیل از معتبر ترین برند های دستگاه تصفیه آب شناخته می شود.

دستگاه تصفیه آب SOFT WATER:

شرکت سافت واتر از قدیمی ترین برند ها در حوزه ی تصفیه آب است که در سال 1946 در آمریکا تاسیس شده است. در حال حاضر در تایوان نیز فعالیت می کند. این برند از معتبر ترین و پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب تایوانی در ایران می باشد. شرکت سافت واتر در توصیف خود این گونه می گوید: ما در تلاش هستیم تا رضایت کامل مشتری را در خرید بهترین دستگاه تصفیه آب تایوانی جلب کنیم. هدف ما تولید دستگاه آب آشامیدنی بدون تمام املاح مضر برای بدن انسان است.

بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب

بی شک این شرکت دستگاه های با کیفیتی را ارائه می کند که بازدهی و کارایی بسیار قوی ای دارند. دستگاه های اسمز معکوس سافت واتر یکی از قدرتمند ترین موتور ها را دارد و فیلتر های آن نیز به خوبی املاح و مواد مضر آب را از بین می برند. شما با خرید آب تصفیه کن سافت واتر همواره آبی سالم و بهداشتی خواهید داشت.

 دستگاه تصفیه آب AQUA PRP:

شرکت آکوا پرو از معتبر ترین و محبوب ترین برند های دستگاه تصفیه آب می باشد. این شرکت در سال 1996 در تایوان تاسیس شده است و نسبت به سایر رقبای خود سابقه ی کمتری در این حوزه دارد. اما با این وجود توانسته دستگاه ها و محصولات با کیفیتی را عرضه کند و به رقابت با سایر برند ها بپردازد. دستگاه های اسمز معکوس این برند از بهترین دستگاه های تصفیه آب می باشد. پمپ های قدرتمندی دارد و تا 0001/0 میکرون قادر است تمام مواد مضر و آلودگی های آب را از بین ببرد. این کمپانی نمایندگی های بسیار زیادی در کل دنیا دارد و در ساخت محصولات خود از بهترین تکنولوژی ها و فناوری ها استفاده می کند.این برند نیز تاییدیه ها و گواهی نامه های بین المللی از جمله FDA و NSF را در اختیار دارد.

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

ما بهترین مارک های تصفیه آب خانگی تایوانی را به شما معرفی کردیم. هر کدام از این برند ها ویژگی های خاص خود را دارند. شما با توجه به آب شرب منطقه ای که سکونت دارید باید نوع دستگاهتان را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر آب شرب شما سختی زیادی دارد اما آلودگی آن کم است، دستگاه های 6 مرحله ای اسمز معکوس برایتان کافی است اما اگر آلودگی آب زیادی دارید می توانید از دستگاه های فرا بنفش استفاده کنید.

چه دستگاه تصفیه آبی بخریم؟

از دیگر نکات راهنمای خرید تصفیه آب قیمت می باشد که برای خریداران بسیار مهم است. دستگاه های تصفیه آب تایوانی اصل حتما باید استاندادرد های جهانی و علائم آن را بر روی بسته بندی خود داشته باشد. بسیاری از دستگاه های تقلبی کاملا مشابه اصل آن می باشد اما با کیفیتی پایین تر و قیمتی ارزان تر. بنابراین شما باید به دنبال بهترین کیفیت باشید نه ارزان ترین قیمت.

به متریال و جنس دستگاه توجه کنید. دستگاه های تایوانی اصل بدنه ای از نوع پلاستیک مقاوم( پلیمر) دارند.

دستگاه های اسمز معکوس حداقل دارای 5 مرحله هستند. بنابراین اگر دستگاهی کمتر از 5 مرحله داشته باشد اصل نیست.

مواد و تجهیزات لازم برای نصب دستگاه باید کامل در بسته بندی وجود داشته باشد. اگر این تجهیزات ناقص باشد دستگاه شما اورجینال نیست.

بری خرید حتما به نمایندگی های معتبر مراجعه نمایید تا از گارانتی یک ساله دستگاه نیز بهره مند شوید. هم چنین خدمات پس از فروش هم باید به شما ارائه شود.

تمامی این نکات مهم را حتما در هنگام خرید در نظر داشته باشید تا فریب افراد سود جو را برای خرید دستگاه های فیک و تقلبی نخورید.

مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب

شرکت و مرکز خرید تصفیه آب خانگی راد گستر نوین به عنوان نمایندگی معتبر، وارد کننده ی انواع دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل در ایران می باشد. این شرکت دستگاه های با کیفیتی را از برند های سافت واتر، سی سی کا و آکوا پرو عرضه می کند و تمامی این محصولات دارای گارانتی یک ساله هستند. شما با تماس با مشاوران شرکت می توانید برای انتخاب دستگاه مناسب خود مشاوره و راهنمایی بگیرید. هم چنین هزینه ی ارسال و نصب دستگاه برای شما رایگان خواهد بود. این شرکت خدمات پس از فروش مادام العمر نیز به شما ارائه می دهد تا خیالتان از هر جهت راحت باشد. با خرید از شرکت راد گستر نوین این اطمینان را خواهید داشت که یک دستگاه تصفیه آب اصل تایوان در اختیارتان خواهد بود. پس همین حالا با تماس تلفنی و یا مراجعه به سایت شرکت راد گستر نوین، دستگاه تصفیه آب منزل خود را تهیه نمایید.