حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا تویسرکانی گفت: بر اثر جنگ و عملیات روانی که توسط دشمن علیه پاسداران و روحانیت مطرح می‌شود که هجوم تبلیغات بسیار بالایی هم هست، تصویر غیر واقعی در جامعه ایجاد شده است.

واکنشی به تبلیغات سنگین دشمنان علیه روحانیت و پاسداران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جشنواره حضرت علی اکبر (ع) سازمان بسیج صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا تویسرکانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین و سردار مجید خراسانی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در سالن پنجم آذر برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در این جشنواره طی سخنانی اظهار داشت: یکی از عوامل موفقیت انسان در زندگی این است که آنچه فکر می کند مطابق واقعیت باشد، به عنوان مثال اگر شما دوست را دشمن تصور کنید نسبت به او قضاوت های ناجور و نادرست دارید و علیه او اقدام می کنید در حالی که او دوست شماست نه دشمن شما.

وی ادامه داد: این روزها بر اثر جنگ و عملیات روانی که توسط دشمن علیه پاسداران و روحانیت مطرح می شود که هجوم تبلیغات بسیار بالایی هم هست، تصویر غیر واقعی را در جامعه ایجاد کرده است ، اما این مطالب با واقعیت بسیار تفاوت دارد و مطابق واقعیت نیست و اگر بدون این پیش فرض ها و جنگ های روانی دشمن به افراد نگاه کنیم آنها را انسان های مورد پسند خدا می یابیم.

حجت الاسلام تویسرکانی گفت: امام جعفر صادق علیه السلام فرمود شیعه ما کسی است که تحت تاثیر شایعات قرار نمی گیرد و مطابق واقعیت ها عمل می کند و ما به عنوان شیعه باید این گونه عمل کنیم.

وی گفتگویی صمیمانه میان افراد را برای شناخت درست و واقعی بسیار مهم دانست و گفت: چون گفتگو نداریم، فرسنگ ها از هم دور هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود استفاده از سربازان در امور شخصی را کار نادرستی دانست و گفت: مقام معظم رهبری استفاده از سربازان را در کار شخصی حرام می دانند و خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی این رفتار وجود ندارد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج تصریح کرد: همه ما در هر لباسی که هستم با هم برابریم و باید به هم احترام بگذاریم و بدانیم که همه انسان ها قابل احترام هستند.