حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی در بیست‌و‌چهارمین سفر استانی خود دقایق پیش به همراه جمعی از مسؤولان عالی قضایی به وارد استان مازندران شد.

هدف سفر رئیس قوه قضائیه به مازندران
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هدف از این سفر، بررسی مسائل و مشکلات قضایی حقوقی استان مازندران و نتیجه ارزیابی تیم‌های کارشناسی که از هفته‌های گذشته برای بررسی آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی در این استان حضور یافتند، است.

دیدار با قضات، کارکنان و مسؤولان قضایی و حضور در شورای اداری از برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در سفر به استان مازندران خواهد بود.

حجت‌الاسلام رئیسی در این سفر با حضور در شورای قضایی مازندران به بررسی مشکلات حقوقی قضایی این استان خواهد پرداخت.

 تشریح هدف سفر رئیس قوه قضائیه به مازندران

رئیس قوه قضاییه در بدو ورود به مازندران هدف از سفرش را بررسی نتایج سفر هیأت 30 نفر از قوه قضائیه به استان برشمرد و گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و فرهیختگان و شرکت در جلسه شورای عالی قضایی مازندران از دیگر اهداف این سفر است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی دقایق قبل در بدو ورود به مازندران در فرودگاه دشت‌ناز ساری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه برای عرض سلام و احترام دارم به مردم شهیدپرور مازندران وارد این استان شدم، اظهار کرد: از اینکه سفر ما با تاخیر انجام شد که باید زودتر به خدمت مردم مازندران می رسیدم از مردم عذرخواهی می‌کنم به دلیل شرایط کرونایی امکان سفر فراهم نبود.

وی با بیان اینکه در این سفر نمی‌توانم با مردم و اجتماع عظیم مردمی دیدار داشته باشیم، درباره هدف از سفر به این این استان گفت: به میزانی که امکان دارد در جلسات شورای عالی قضایی و اداری، در جمع فرهیختگان و نمایندگان مردم استان حضور می‌یابم.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اعزام هیأت ۳۰ نفره از ماه‌ها قبل از سوی قوه قضائیه به استان افزود: شرکت در جلسه شورای قضایی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران دیگر برنامه‌های سفر امروز است.

 آیت‌الله رئیسی ضمن ادای احترام به بیش از ۱۰ هزار شهید استان مازندران و خانواده ایثارگران و جانبازان و کسانی در دفاع از این کشور حضور و ولایت‌مداری‌شان روایت خاص و عام است، ادامه داد: مردم استان مازندران به سخت‌کوشی و تلاش  و تولید برای کشور معروف هستند.

گفتنی است، این سفر با هماهنگی و رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا خواهد بود.