فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه روند ارتقای توان رزم نیروی دریایی سپاه در راستای تدابیر رهبری تداوم خواهد داشت، گفت: اگر دشمنان بخواهند تعرضی کنند ضربه مهلکی به آنها خواهیم زد.

خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای دشمنان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری روز دوشنبه در آیین الحاق تجهیزات موشکی به این نیرو که با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه و جمعی از فرماندهان نیروهای مسلح برگزار شد، از این مراسم به عنوان پنجمین آیین الحاق تجهیزات به نیروی دریایی سپاه در سال ۱۳۹۹ نام برد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز بخشی از توان موشکی ما که از قابلیت‌ها و ویژگی‌های برترساز عرصه نبرد برخوردار بوده و با بهره‌گیری از توان و ظرفیت‌های متخصصان داخلی طراحی و تولید شده است؛ وارد بخش عملیاتی و یگان رزم نیروی دریایی سپاه می‌شود.

تنگسیری خاطرنشان کرد: این سامانه‌های الحاقی قابلیت شلیک دقیق از عمق و محل‌های پدافند غیرعامل، شلیک ۳۶۰ درجه، در حال حرکت، پرتاب مین در بردهای مختلف و قدرت مقابله با جنگ الکترونیک داشته و برد و توان تخریب آنها نسبت به گذشته ارتقا یافته است.

وی در ادامه تصریح کرد: این سامانه‌های موشکی که به دست توانمند متخصصان ایرانی در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، مراکز تحقیقاتی سپاه و خودکفایی نیرو و شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی و ساخته شده‌اند امروز همزمان با ایام ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار به یگان رزم نیروی دریایی سپاه الحاق می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه روند ارتقای توان رزم نیروی دریایی سپاه در راستای تدابیر فرماندهی معظم کل قوا و راهبرد «قوی شدن» تداوم خواهد داشت، گفت: ما سربازان ولایت و ملت ایران تا پای جان بر عهد سربازی خود هستیم و اگر دشمنان بخواهند تعرضی کنند ضربه مهلکی به آنها خواهیم زد