اگر هدف شما پیدا کردن راه حل های جدید برای رسیدن به حداکثر نتیجه است، ما با مشاوره تبلیغاتی و نگاه حرفه ای برای دست یابی به این مهم در کنار شماییم.

مشاوره تبلیغاتی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

ما به همراه مشاوران خود که متخصص در حوزه های صنعت، کسب و کار، بازاریابی و برندسازی و دیجیتال مارکتینگ در کنار شرکت ها و مدیران هستیم تا مشکلاتی که در داخل این مجموعه ها قابل حل نیست را بازنگری کنیم و فرصت ها را شناسایی کنیم.

خدمات ما در بخش مشاوره تبلیغاتی مثلث:

  • مطالعه و تحلیل بازار
  • شناسایی رقبا و سهم بازار
  • برنامه ریزی هدفمند و قابل اجرا
  • انتخاب استراتژی مناسب
  • ارزیابی بودجه مورد نیاز
  • انتخاب مدیوم تبلیغاتی (تبلیغات کاغذی، دیجتال و یا تلویزیونی و …)
  • نظارت بر اجرای کمپین ها
  • اعتبار سنجی

2

چرا مشاوره تبلیغاتی با مثلث ؟

مثلث مجموعه ای است که از مهندسین متخصص، هنرمندانی خلاق در تبلیغات و بازاریابانی متعهد در یک مجموعه بهره می برد.

این اجماع که با تحلیل لحظه ای و مستمر وضعیت بازار همراه است، به ما این توان را داده تا بتوانیم بهترین پیشنهاد های اجرایی را برای رفع مشکلات شرکت های حوزه صنعت ساختمان فراهم آوریم.

دنیای امروز دنیای تک بعدی نیست. دیگر نمیتوان صرفا با داشتن تخصص و یا یک رابطه خوب کاری، به راه اندازی کسب و کار فکر کرد. زیرا رقابت بسیار گسترده است و برد با کسانیست که نیاز ها را زودتر شناسایی می کنند و بر اساس آن محصولات و خدمات را ارائه می دهند.

امروزه ما به ترکیبی از تخصص ها در کنار هم احتیاج داریم تا بتوانیم یک شخص، مجموعه، شرکت و یا هلدینگ را در این رقابت سنگین به موفقیت برسانیم. و هرچه این تخصص ها گسترده تر و عمیق تر باشند طبیعتا “توسعه” کامل تر اتفاق می افتد و بازدهی مجموعه ها بالاتر میرود.

ما در مثلث با توان مطالعاتی،تحقیقاتی و تحلیلی در حوزه های کسب و کار، قوانین و قرارداد ها، هنر، مارکتینگ و مهندسی  شرایطی را فراهم کرده ایم که مشتریانمان را به بهره مندی از مطالعه بازاری دقیق و هوشمند رهنمود سازیم.

امروزه سوال بسیاری از کسب و کارها این است که:

  • آیا به مشاوره تبلیغاتی نیاز داریم ؟
  • چرا باید تبلیغات کنیم ؟ و یا چگونه اینکار را انجام دهیم؟
  • اصلا میتوان تاثیر گذاری تبلیغات را اندازه گیری کرد؟
  • کسب و کار ما هم به تبلیغات احتیاج داره ؟ از کدام نوع؟
  • پلن های جدید بازاریابی برای کسب و کار سنتی ما نیز احتیاج است؟
  • آیا ما و مجموعه مان از برنامه رقابتی ما برای عرضه محصول و یا خدماتمان آگاه هستند؟
  • چرا تا اکنون از بیزنس پلن استفاده نکرده ایم؟ بیزنس پلن چگونه کار را برای ما مقرون به صرفه میکند؟
  • آیا فضای مجازی (دیجیتال مارکتینگ) احتیاج است یا فقط برای نمایش است؟
  • مطالعه بازار و بررسی رقبا به شیوه سنتی انجام میشود، چرا باید به شیوه های جدید اعتماد کرد؟

وقتی شما محصول و یا خدماتی دارید طبیعتا احتیاج دارید که آن را نمایش درآورید. حتی اگر در مغازه ای ساده آن را در معرض دید عابرین قرار دهید نوعی تبلیغ است . پس هدف اول درست دیده شدن شما و معرفی خدماتتان است.

 

*هر کسی وقتی وعده ای می دهد، باید بتواند به آن عمل کند!

 

چگونگی بازاریابی و تبلیغات بسته به محیطی که مشتری شما در آن حضور دارد و تاثیر میپذیرد صورت خواهد گرفت.عموما مکان ،زمان و چگونگی آن برای کسی که کسب و کاری را راه انداخته واضح نیست پس ما برای شما این چگونگی را بررسی میکنیم.

بازاریابی و تبلیغات شیوه های بسیاری دارد که مشتری مداری(مثال: باشگاه مشتریان) متفاوت و بروز یکی از شیوه های آن است، پس هم به صورت سنتی و هم مدرن میتوان از تبلیغات بهره کافی را برد. امروزه حتی برای افراد (پرسونال برندینگ) نیز تبلیغات انجام میشود. وقتی آنها، مخاطب یا مشتری ای دارند.

*این نکته نیز قابل ذکر است که وقتی یک کسب و کار برای فروش به مشکل برخورد میکند، اصلاح وضعیت زمان بر خواهد بود که خطر از دست رفتن مشتری فعلی بالا میرود و زمان آزمون خطا کردن در آن نیز وجود ندارد. پیشنهاد ما برای کسب و کار های سنتی بهتر است که برای ماندگاری خود قبل از اینکه مشکل ها جدی شوند به مشاور رجوع کنند.

در دنیای امروز تغییرات با سرعت اتفاق می افتند بهمین خاطر برای همگام ماندن با تغییرات احتیاج به تغییر در نگرش بازاریابی به صورت پویاست.

بعضی کسب و کارها به استراتژی های نوینی احتیاج دارند تا بازارشان را گسترش دهند و یا پیشرفت چشمگیری داشته باشند. این کسب و کارها برای ما نیز در اولویت قرار دارند زیرا این خواستشان باعث ایجاد افزایش درآمد و ارزش آفرینی بیشتر میشود و نتیجه آن نیز رونق اقتصاد خواهد بود.

بعضی ها احتیاج دارند نتیجه را بدانند و بعد اقدام کنند،و تبلیغات به نظرشان تاثیر گذاری قابل اندازه گیری ای ندارد،پس آن را اصولی انجام نمیدهند.

خبر خوب اینجاست که تبلیغات و بازاریابی؛ کاملا قابل اندازه گیری و تحلیل است که به آن سنجش اثربخشی می نامند.

درواقع این سنجش نشان دهنده آن است که برنامه ریزی، استراتژی و شیوه فروش محصول و یا خدمات تا چه میزانی اثربخش بوده و آیا بازار را تحت تاثیر قرار داده است یا خیر.

اما همه احتیاج به انواع تبلیغات ندارند، هر کسب و کاری به تناسب مخاطب هدف خود ، محیط و بستر تبلیغاتی  را انتخاب میکند. (برای نانوایی محلمان به تبلیغ تلویزیونی احتیاج نداریم و تبلیغات محلی و شیوه های وفادار کردن مشتری بیشترین پاسخ مثبت را برای آن نانوایی خواهد گرفت!)

حتی شرکت های بسیار بزرگ صنعت ساختمان نیازی به تبلیغ ATL ندارند. مشتریان ایشان تشکیل شده از قشر مشخصی از جامعه اند که راه های مناسب تری برای دستیابی به این قشر هدف وجود دارد که از دقت بیشتری برخوردارند. بجز اینکه این شرکت ها بخواهند وارد صنایع زیرساختی در صنعت ساختمان شوند که نیازمند تاثیری متفاوت در اذهان هستند و به شناخت دقیقی از جامعه، بازار، دانش برندینگ و سایر علوم احتیاج دارند. در این صورت میتوان یک استراتژی دقیق و مهندسی شده را پیاده کرد و در نهایت از تبلیغات گسترده تر و حتی در بستر تلویزیونی استفاده کرد.

اما این شرکت ها نیاز های بازاریابی جدی تری دارند،  حجم مسئولیت در قبال پیام ها و وعده های برند نیز بسیار بیشتر است.

  • مسئولیت صحت انجام کارها و بدون کوچکترین خطا
  • پاسخ دهی مناسب در مقابل خدمات و کالا
  • ایجاد حس امنیت خاطر از خرید
  • ایجاد فضای مناسب برای کارکنان
  • پیش رو بودن در علم
  • کارآفرینی
  • استفاده از تکنولوژی های روز دنیا
  • و …

در عین حال رقابت برای گرفتن کار بین این شرکت ها بسیار گسترده است و این امر سبب کاهش توجه به بازاریابی اصولی میشود، این نقطه ای است که باید افراد و مجموعه های متخصص را برای جلوگیری از اشتباهات خود بکار گیرند

3

رقابتی بودن بازار

شرکت های ساختمانی، سازندگان، دفاتر معماری، معمار ها، پیمانکار های ساختمانی، فروشندگان متریال های ساختمانی ،همچنین سرمایه گذاران، دفاتر فروش و  مشاورین املاک سهم مهمی در شکل گیری این بازار رقابتی دارند.

در حقیقت ما نیاز داریم علاوه بر شناخت کافی از رقبا و سهم بازارشان، پیش بینی لازم از گسترش فعالیت ها و تغییرات استراتژیک ایشان را داشته باشیم

مهمترین دلیل آن رقابت گسترده تر نسبت به قبل است که فضای کاری را از حالت سنتی خارج کرده است، درواقع دیگر نمی توان تصور کرد شخصی و یا شرکتی بدون انجام بازاریابی و برندینگ شاخص بتواند رشد چشمگیری داشته باشد. بین شرکت هایی که شاخص بودند نیز حذف شدگانی وجود دارند که زمانی دیگران می خواستند مثل ایشان باشند. اما تغییر شرایط، رقبا و عدم تطبیق پذیری باعث از بین رفتن تمام پتانسیل های قبلی شده است.

اعتبار برند

افزایش اعتبار نزد مشتریان و جامعه تاثیر گذار ، بوسیله ارتباط موثر و آسان مخاطب هدف با برند ساختمانی میسر می شود.

سرمایه گذاران و خریداران محصولات و خدمات ما محدود هستند و گزینه های زیادی برای انتخاب دارند.

کسب اعتباری که تضمین سود آوری و ایجاد ارزش باشد تا خریدار راغب به خرید شود امری ساده نیست.

این اعتبار از طریق جایگاه سازی و برندینگ ، شفافیت و سهولت دسترسی به اطلاعات برند می تواند صورت پذیرد.

لازم است یادآوری کنیم، اشخاص و شرکتها حتی اگر تبلیغات و برندینگ خود را به صورت تخصصی انجام ندهند، همیشه در حال ساخت جایگاهی در ذهن مخاطب هستند.

 

اگر فقط خود را سازنده معمولی معرفی کنند، سازنده معمولی باقی خواهد ماند و خطر حذف شدن از چرخه را تجربه خواهد کرد ولی اگر شرکتی قصد گسترش فعالیت و ایجاد جایگاه بهتر برای خود را داشته باشد با برنامه ریزی و اجرای درست میتواند به آینده متصور شده برای برند خود دست یابد.

 

ما در مثلث

 

ما معتقدیم که در تمام مراحل بازاریابی و تبلیغات، نیاز بازار و مشتریست که راهنمای ما خواهد بود. زیرا در دراز مدت باعث افزایش رضایتمندی مشتری و رسیدن به اهداف بلند مدت می شود.

 

در نهایت تبلیغات و بازاریابی برای جذب مشتری انجام می شود. مشتری باید بتواند شما را خوب ببیند و تحلیل درستی از شما بدست آورد تا بتواند انتخاب خود را مطمئن تر انجام دهد. مشتری در هنگام نیاز حتما به دنبال خدمات شما خواهد گشت و بهتر است شما به اشکال مختلف در دسترس وی باشید که شما را جزء گزینه های انتخابی خود داشته باشد. بهتراست که تصویری متناسب از شما ببیند و حتی بهتر اگر فکر کند که محصول یا خدمات شما او را ارتقا خواهد داد. اینجاست که تبلیغات و بازاریابی معنا می یابد.

 

برای انتخاب مسیر درست، ما با مشاوره تبلیغاتی همراه شما هستیم.