عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: رئیس جمهور سیزدهم این‌ها را باید مدنظر داشته باشد که زمین بازی و قاعده اش را عوض کند و به نفع منافع ایران قدم بردارد.

نماینده مجلس: رئیس جمهور سیزدهم زمین بازی و قاعده اش را عوض کند
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمود عباس زاده مشکینی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به مسائلی که رئیس جمهور آینده باید در حوزه سیاست خارجی در دستور کار خود قرار دهد، گفت: با توجه به خلا‌ءهایی که دولت دوازدهم در سیاست خارجی داشت از جمله خطا‌های راهبردی که منجر به تقویت تحریم‌ها شد، رئیس جمهور آینده باید روندی را که مجلس در پیش گرفته، مد نظر خود قرار دهد، به این معنا که پیگیری سیاست فعال به جای سیاست‌های ساکن، سیاست‌های کنشی به جای سیاست‌های واکنشی.

وی ادامه داد: رئیس جمهور سیزدهم این‌ها را باید مدنظر داشته باشد که زمین بازی و قاعده اش را عوض کند و به نفع منافع جمهوری اسلامی ایران قدم بردارد، از این وجه کار سنگین و سختی را در پیش دارد، اما اجرای آن نشدنی نیست.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب دور بعد باید بداند حمایت‌های ملت برای تحقق عنصر اقتدار و عزت کشور است و دولت آتی باید برآمده از یک مشارکت حداکثری باشد، دولت و رئیس جمهور جدید باید با پشتوانه عظیم مردمی کشور را از این گردنه‌های سخت عبور دهد.