رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه دشمن با تحریم به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی برای کشور است، گفت: بایستی به جای اینکه به دنبال مذاکره با دشمن باشیم با مدیریت درست ظرفیت‌های انسانی و طبیعی کشور مشکلات اقتصادی کشور حل کنیم.

رئیس دستگاه قضا: به‌جای مذاکره بدنبال مدیریت درست ظرفیت‌های داخلی باشیم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز در دیدار با نمایندگان اقشار مختلف مردم لرستان، با بیان اینکه امروز جامعه ما بایستی مبتنی بر عدالت باشد و برای تحقق آن باید چندین موضوع مانند رعایت عدالت توسط مسئولین و مردم رعایت شود و مردم و مسئولین خود را موظف به اجرای قانون و رعایت عدالت بدانند، گفت: مردم و فرهیختگان نباید نسبت به آن چه اتفاق می‌افتد بی تفاوت باشند و افراد برای اینکه عدالت در جامعه  اتفاق بیفتد باید احساس مسئولیت داشته باشند. 

وی خاطرنشان کرد: دشمن حس مردم نسبت به ارزش های  انقلاب را حساسیت سنجی می کنند و بر اساس نتایج خود اقداماتی علیه جامعه و کشور انجام می دهند.

آیت الله رئیسی تصریح کرد: دشمن با تحریم به دنبال ایجاد مشکلات اقتصادی برای کشور است و بایستی به جای اینکه به دنبال مذاکره با دشمن باشیم با مدیریت درست ظرفیت‌های انسانی و طبیعی کشور مشکلات اقتصادی کشور حل کنیم. 

وی با تاکید بر اینکه قضات در برخورد با قاچاق چوب باید احکام بازدارنده صادر کنند تا شاهد قاچاق چوب در کشور نباشیم، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی نبایستی اجازه دهند کارخانه‌های تولیدی سال‌های متعددی تعطیل باشند و پیگیری این موضوع وظیفه سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های نظارتی است. 

رئیس قوه قضاییه با اشاره به اینکه در برخورد با پرونده های فساد قاطعانه برخورد می‌کنیم، گفت: اما باید این نکته را در نظر بگیریم که باید مدارک مستند ارائه دهیم و اجازه نمی‌دهیم بدون دلایل مستند آبروی مسئولان ریخته شود.