نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس با تأکید بر خدمتگزاری و حمایت از نیازمندان، گفت: هیچ دفاعی بالاتر از رسیدگی به‌عنوان نیست.

نماینده مجلس: بزرگ‌ترین نفع خدمتگزاری در زمینه امداد حفظ نظام است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مرتضی محمودوند در جلسه شورای مدیران که امروز دهم فروردین‌ماه برگزار شد، اظهار کرد: در بحث آمار قیاسی حقیقتاً به لرستان ظلم شده است.

وی تصریح کرد: هرچند اقداماتی صورت گرفته اما مشاهده درخواست چندین برابری مردم برای قرار گرفتن زیر چتر حمایتی امداد نشان می‌دهد کارها به‌صورت تکمیل و کامل انجام نشده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس‌ با تأکید بر اهمیت خیرین و قدردانی از حمایت‌های آن‌ها در کمک به محرومان و نیازمندان، ‌ خاطرنشان کرد: علاوه بر سازمان‌ها و نهادهای دولتی، سازمان‌های مردم‌نهاد ngo، جدای از دولت دستشان برای کمک و جلب حمایت خیرین باز است.

محمودوند با اعلام حمایت همه‌جانبه از مدیرکل کمیته امداد لرستان، اضافه کرد: بزرگ‌ترین نفع خدمتگزاری در زمینه امداد و کمک به نیازمندان حفظ نظام است.

وی بیان کرد: امروزه در مقابل هجمه‌ای که می‌تواند به انقلاب، نظام و تمامیت ارضی کشور آسیب بزند هیچ دفاعی بالاتر از رسیدگی به محرومان نیست.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس ادامه داد: همه توان و تمرکز دشمن بر روی بحث معیشت مردم است لذا کمک به‌عنوان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.