دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها گفت: دبیرخانه جبهه اصلاحات از احزاب اصلاح طلب خواسته است تا ده کاندیدای خود برای انتخابات شوراها را به این جبهه اعلام کنند.

تقاضای جبهه اصلاحات از احزاب برای معرفی کاندیداهای انتخابات شوراها
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمود صادقی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها کاندیدای خود برای انتخابات ریاست جمهوری را مشخص کرده است، اظهار کرد: ما گزینه های مختلفی را بررسی کرده ایم و در نهایت به یک گزینه درون حزبی رسیدیم، ولی به دلایلی از جمله بررسی شرایط  و تحولات سیاسی کشور و همچنین مطرح نشدن شائبه تبلیغات زودهنگام، آن را اعلام نکرده ایم.

وی با اشاره به اینکه راهبرد انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها هماهنگی با  مجموعه احزاب اصلاح طلب است، ادامه داد: ما گزینه خود را به جبهه اصلاحات معرفی نکرده ایم، چون این جبهه هنوز وارد مرحله بررسی مصادیق انتخابات نشده و مشغول تصویب آیین نامه های خود بوده است، البته دبیرخانه جبهه اصلاحات از احزاب خواسته است تا کاندیداهای خود برای انتخابات شوراها را با شیوه هفت نفر از اعضای احزاب و سه نفر از متخصصین غیرحزبی را اعلام کنند.

این فعال سیاسی درباره زمان معرفی گزینه اصلاح طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: برخی معتقد هستند که اصلاح طلبان باید  قبل از اعلام نظر شورای نگهبان، بر روی یک نام به اجماع برسد و آن را اعلام کنند و برخی دیگر معتقد هستند که بعد از اعلام نظر شورای نگهبان، از میان افراد تایید صلاحیت شده درباره یک گزینه به اجماع برسیم. فعلا این دو دیدگاه مطرح است، اما این موضوع هنوز در جبهه اصلاحات مطرح نشده است.