فرمانده نیروی دریایی ارتش در پیامی با تبریک روز ارتش و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی نوشت: روز بزرگداشت نیروی زمینی قهرمان ارتش یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند.

پیام فرمانده نداجا به فرمانده نزاجا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، حسین خانزادی روز شنبه در این پیام خطاب به سرتیپ ستاد کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران نوشت: بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادگار ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی است که فرمودند ارتش متعلق به ایران، به انقلاب، به مردم و در خدمت هدف‌های انقلاب ایستاده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش تصریح کرد: روز بزرگداشت نیروی زمینی قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردانی است که شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند، شیرمردانی که با الهام از مکتب شهادت طلبانه سیدالشهدا (ع) الگوی رشادت، پایمردی و استقامت بودند.

خانزادی افزود: ۲۹ فروردین هر سال برای نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران یک روز مهم و فراموش نشدنی است. در چنین روزی در سال ۱۳۶۷ دریادلان ناوشکن‌های سهند، سبلان و ناو موشک‌انداز جوشن با اتکا به شعار «راه ما راه حسین(ع) است»، چون نگینی درخشنده بر عرشه کشتی صلابت و اقتدار خود ایستادند و در مصافی مستقیم و نابرابر با ناوگان دریایی استکبار جهانی، مردانه از حیثیت و شرف ایران اسلامی دفاع نمودند و جمعی از آنان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

وی در این پیام ضمن تبریک این روز و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و حماسه‌سازان قهرمان نیروی زمینی ارتش و همچنین با پاسداشت دلاورمردی‌های دریادلان نیروی دریایی در ناوشکن‌های سهند، سبلان و ناوموشک‌انداز جوشن؛ از خداوند متعال توفیقات روزافزون همه همرزمان ولایت‌مدار ارتش جمهوری اسلامی ایران را تحت توجهات خاصه حضرت ولیعصر(عج) و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) مسئلت کرد.