عضو هیات رئیسه مجلس تذکر کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حسینعلی حاجی دلیگانی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۳۱ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

- تذکر جلال محمودزاده نماینده مهاباد به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: علت عدم تحقق اهداف، وظایف و برنامه‌های محیط زیست کشور و استفاده از مدیران فاقد دانش و اعتقاد به محیط زیست.

- تذکر رحمت اله فیروزی پوربادی نماینده نطنز و بخش قمصر به همراه ۳۵ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت نظارت بر تولید محتوای برنامه‌سازی و عملکرد عوامل سازنده فیلم‌های سینمایی خانگی.

- تذکر قاسم ساعدی نماینده دشت آزادگان و هویزه به همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و کشور: علت عدم اتخاذ تدابیر لازم در قرنطینه نکردن و عدم تعطیلی شهرهای قرمز خوزستان چیست.

- تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار به همراه ۱۱ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت تأسیس انشعاب آب مجمع کارگاهی و تجاری بلوار امیرکبیر شهر برخوار و لزوم متوقف‌سازی قطع ۴ ساعته برق چاه‌های آب کشاورزی و جلوگیری از نابودی زحمت کشاورزان شهرستان‌های شاهین‌شهر، میمه و برخوار. همچنین تذکر به همراه ۴۴ نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت تدبیر لازم برای نحوه اجرای دستورالعمل نحوه انتقال تخفیفات عدم خسارت بیمه‌های شخص ثالث توسط بیمه مرکزی. همچنین تذکر به همراه ۲۵ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: ضرورت جانمایی جدید برای احداث و فعالیت کارخانه‌های تولیدکننده آجر.

- تذکر امیرحسین بانکی پورفرد نماینده اصفهان به همراه ۵۲ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت سازماندهی و ایجاد زیرساخت لازم جهت اجرای طرح حذف دفترچه‌های بیمه تأمین اجتماعی در پی سرگردانی مردم.

- تذکر کمال حسین پور نماینده پیرانشهر و سردشت به وزیر صمت: ضرورت تأمین نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات لازم برای ادارات صنعت، معدن و تجارت در شهرستان‌های محروم و مرزی. همچنین تذکر به وزیر اقتصاد و دارایی: ضرورت توجه به توزیع متوازن شعبات بانک در کشور به خصوص در شهرستان‌های محروم و مرزی. همچنین تذکر به وزیر نفت: ضرورت تسریع در گازرسانی به روستاهای شهرستان‌های محروم و مرزی سردشت و پیرانشهر.

- تذکر کیوان مرادیان کوچکسرائی نماینده قائم شهر ،سوادکوه ،جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم جلوگیری از اجحاف در حق کارگران در پرداخت حق سنوات پایان خدمت توسط کارفرما.