اخبار بازیگران سریال نون خ را با ما دنبال کنید.

اعتیاد بازیگر سریال نون خ فاش شد +عکس دیده نشده
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت خبرآزاد فریده سپاه‌منصور (زاده ۱۳۲۶ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون و همسر هوشنگ توکلی از بازیگران تئاتر و سینما و تلویزیون و سریال نون خ است.

فریده سپاه منصور دیپلم نقاشی را از مدرسه هنرهای زیبا دریافت و فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی شروع کرد.

پس از آن به سینما و تلویزیون روی آورد. از مهم‌ترین فیلم‌هایی که وی در آن به ایفای نقش پرداخته می‌توان به کتاب قانون و مارمولک و مهمان مامان و. سریال‌های دردسرهای عظیم و نون. خ اشاره کرد.

اما مخاطبان چند سالی است این بازیگر را با نام مه لقا خانم می‌شناسند. او در سریال نون خ بازی کرده است.

در فصل اول سریال شاهد حضور تحسین‌برانگیز و متفاوتش بودیم و در فصل دوم و سوم هم با شوخی‌های جالبی که با این کاراکتر شد، نقش او را در این فصل همچنان پررنگ نگه داشت.

فریده سپاه منصور امروز ۷۴ ساله شده است و عوامل سریال با انتشار عکسی از مه لقا خانم، تولد این بازیگر را تبریگ گفتند.

داستان سریال نون خ 

این سریال، داستانی اجتماعی و آمیخته با طنز دارد. نورالدین خانزاده (سعید آقاخانی) صاحب یک کارگاه فرآوری تخمهٔ آفتاب‌گردان است. کشاورزان هم‌محلی نورالدین، محصول تخمهٔ آفتاب‌گردان خود را به نورالدین فروخته‌اند. نورالدین این محصول را به شخصی ساکن تهران به نام میرزایی فروخته‌است تا او این محصولات را در کشور ترکیه به فروش برساند.

در همین حین، خبر می‌رسد که میرزایی از دنیا رفته‌است و کشاورزان که از این خبر مطلع می‌شوند هر یک به نحوی سعی می‌کنند تا پول محصولاتی را که به نورالدین خانزاده فروخته‌اند، از او بگیرند

نورالدین هم طی گفتگوهای متفاوت با اطرافیان میرزایی متوجه می‌شود که او در اواخر زندگی‌اش آه در بساط نداشته‌است. ادامه این داستان در فصل دوم سریال طی می‌شود.

جغرافیای سریال نون خ 

سریال نون-خ در استان کرمانشاه تصویربرداری آن شروع شده‌است و فضای این منطقه را به تصویر می‌کشد. در قسمت‌های مختلفی از سریال، از ترانه‌های هنرمندان کرد استان کردستان و آذربایجان غربی مانند مظهر خالقی، حسن زیرک و حسین صفامنش استان کرمانشاه بهره برده‌اند.