سخنگوی نیرو‌های مسلح قدرت دفاعی کشور را عامل پشیمانی دشمن در اجرای افکار و اهداف خود علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: دشمن از داشتن نگاه طمع به تمامیت ارضی و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران وحشت دارد.

سردار شکارچی: دشمن از طمع به تمامیت ارضی ایران وحشت دارد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار ابوالفضل شکارچی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقتدار ایران در حوزه‌های امنبتی و دفاعی کشور، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز از اقتدار دفاعی و قدرت بازدارندگی بالایی برخوردار است.

سخنگوی نیرو‌های مسلح با اشاره به اقتدار دفاعی ایران به عنوان سدی بازدارنده در برابر تهدیدات دشمنان، پایداری و مقاومت ملت ایران را از مؤلفه‌های مهم در ترسیم این بازدارندگی از جنس دفاعی و امنیتی برشمرد و تصریح کرد: پایداری و استقامت مردم بخش مهمی از این بازدارندگی را تشکیل داده است.

 شکارچی قدرت دفاعی کشور را عامل پشیمانی دشمن در اجرای افکار و اهداف خود علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و اضافه کرد: این قدرت بالای بازدارندگی بسیار مهم و ارزشمند است

سخنگوی نیرو‌های مسلح به وحدت بین مردم و نیرو‌های مسلح به عنوان عامل اصلی ایجاد قدرت مقتدرانه دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: مردم و نیرو‌های مسلح در دفاع از کشور و انقلاب اسلامی دست به دست هم داده و قدرت مقتدرانه‌ای را تشکیل داده‌اند.

شکارچی با تأکید براینکه دشمن از داشتن نگاه طمع به تمامیت ارضی و منافع ملی جمهوری اسلامی ایران وحشت دارد، اظهار داشت: وحدت بین مردم و نیرو‌های مسلح این مهم را رقم زده است، هر زمان که این یکپارچگی دچار خدشه شود، دشمن نسبت به کشور و منافع ملی ما طمع می‌کند، امروز الحمدالله این وحدت دچار دخدشه نشده است.