عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی درباره انتخابات ۱۴۰۰ توضیحاتی را ارائه کرد.

نمازی: اگر اصلاح‌طلبان در انتخابات ۱۴۰۰ نامزد معرفی نکنند بهتر است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان، در پاسخ به وضعیت انتخاباتی حزب خود برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: من درباره حزب  صحبت نمی‌کنم. درباره مواضع اصلاح طلبان هم همان روند پیشین ادامه داد. همانطور که گفتم نظر اصلاح طلبان بر روی محمدجواد ظریف مثبت است که خودش گفته به میدان نخواهد آمد.

او درباره مطرح شدن نام سید عباس عراقچی به عنوان گزینه اصلاحات برای ریاست جمهوری هم ادامه داد: من تا به حال اصلا چنین چیزی را نشنیدم و به عنوان یک اصلاح طلب می‌گویم که چنین چیزی اصلا ممکن نیست؛ زیرا عراقچی اصلا در این فضاها نبوده و یکی از کارشناسان و معاونین وزارت خارجه است.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در پاسخ به این سوال که اگر محمدجواد ظریف وارد نشود اصلاح طلبان به سمت چه کسی خواهند رفت؟ بیان کرد: نظر شخصی من این است که اگر اصلاح طلبان در این دوره نامزد معرفی نکنند بهتر است و بگذارند نامزدهای اصولگرا با هم رقابت کنند و یک نامزد اصولگرا رئیس جمهور شود تا سه قوه با هم در یک مسیر باشند و بهانه‌ای برای اینکه بگویند نمی‌گذارند کار کنیم وجود نداشته باشد و به نظرم این بیشتر به نفع مردم است و می‌توان مشکلاتی که سال ها مانده است را حل کرد.