ایسنا/ نماینده روسیه در سازمان‌هایی بین‌المللی با دبیران سیاسی تروئیکای اروپایی برای تبادل نظر درخصوص شرایط حال حاضر گفت‌وگوهای وین دیدار کرد.

دیدار برجامی نماینده روسیه با دبیران سیاسی تروئیکای اروپا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی واقع در وین روز دوشنبه در توییتی نوشت: با دبیران سیاسی فرانسه، آلمان و انگلیس که هیات‌هایشان را در مذاکرات وین برای احیای برجام هدایت می‌کنند، دیدار داشتم. ما تبادل نظری سازنده درخصوص شرایط کنونی مسائل و مشکلاتی که باید برای رسیدن به هدف مشترکمان از میان برداشته شوند، داشتیم.

جلسات اخیر کمیسیون مشترک برجام در راستای احیای توافق هسته‌ای از طریق لغو تحریم‌های اعمال شده آمریکا بر ایران و بازگشت دوجانبه آمریکا و ایران به پایبندی به توافق هسته‌ای، طی دو هفته اخیر برگزار شدند.

نمایندگان آمریکا نیز در طول این مذاکرات در وین حضور داشتند اما تاکنون هیچ مذاکره مستقیمی میان ایران و آمریکا در وین انجام نشده و روند احیای برجام صرفا از طریق مذاکرات شرکای برجام و فعالیت کارگروه‌ها ادامه داشته است.

میخائیل اولیانوف همچنین ساعت گذشته در توییتی نوشته بود: هیات‌های روسیه و آمریکا در گفت‌وگوهای وین برای احیای برجام بار دیگر به منظور تبادل نظر درخصوص پیشرفت‌های حاصله و راه پیش رو با یکدیگر دیدار کردند. مثل همیشه این گفت‌وگوها منظم و مفید بود.