یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز(سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

محمدحسین فرهنگی به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم تسریع در بازنگری طرح ارتقاء ۴۰ منطقه حفاظت شده محیط زیست.

سید محمد مولوی به وزیر نفت: علت عدم رعایت قوانین و مقررات توسط شرکت پالایش نفت آبادان در فروش فرآورده‌های نفتی چیست؟

جعفر قادری به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر صمت: چرا باید برای ایجاد ناحیه و شهرک صنعتی غیردولتی در کنار شهرک‌های صنعتی دولتی محدودیت‌هایی ایجاد شود؟ به وزیر اقتصاد و امور دارایی: ضرورت حمایت مالیاتی از واحدهای توزیعی، محله‌ای به منظور الحاق به شبکه های توزیعی بزرگ.

علیرضا ورناصری قندعلی به همراه ۳۲ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت آغاز تمهیدات ویژه جهت ممانعت از تکرار قطع مکرر آب و برق با توجه به گرمای طاقت فرسای تابستان خوزستان. به رئیس جمهور: ضرورت کوتاه کردن مسیر زنجیره تولید تا توزیع و عرضه گسترده و سریع الوصول مایحتاج مردم.

محمدتقی نقدعلی به وزیر کشور: لزوم پرداخت سنوات کار برخی از نیروهای انتظامی. به همراه ۲۶ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی: لزوم رسیدگی به محرومیت کارکنان شرکتی، حجمی و خدماتی بیمارستان نه دی خمینی شهر در دریافت مزایای شغلی. به وزیر ارتباطات: ضرورت پرداخت خسارت دریافت کنندگان بسته‌های اینترنتی که به دلیل قطع اینترنت متضرر شده‌اند. به همراه ۶۸ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: چرا نسبت به اعمال مدرک تحصیلی نیروهای خدماتی آموزش و پرورش و بهبود وضعیت معیشتی و حقوقی آن ها اقدام مناسبی صورت نمی‌گیرد؟

رضا حاجی پور به وزیر کشور: لزوم تسریع در اقدام عملیاتی در خصوص مشکل پسماند شهرستان آمل.

عباس مقتدایی به وزیر ورزش و جوانان و کشور: ضرورت برگزاری آنی و مستمر جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان و ستاد تسهیل ازدواج در استان اصفهان و صدور احکام سمت‌های عضو ستادهای مسئول. همچنین تذکر این نماینده به وزرای بهداشت و تعاون: ضرورت تدبیر در خصوص پوشش بیمه‌ای هزینه‌های بیماری‌های دهان و دندان. همچنین لزوم اعزام مستمر گروه‌های درمانی به مناطق محروم کشور جهت معاینه و درمان بیماری‌ها.

حسین میرزایی به همراه ۲۷ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: ضرورت جلوگیری از فرآیند برون نشست زمین در استان اصفهان و در پی آن وقوع فاجعه ملی در ابعاد مختلف. به وزیر کشور: ضرورت جلوگیری از نقض قانون و اجحاف در حق مردم در اجرای ماده ۱۰۱ قانون شهرداری‌ها.

فرهاد بشیری به همراه ۴۵ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: لزوم اقدام فوری برای جلوگیری از افزایش عوارض رانندگی.

 سید سلمان ذاکر به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم رفع ممنوعیت صادرات سیب از ارومیه به کشورهای همجوار.

حسین حق وردی به همراه ۶۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد، جهاد کشاورزی و کشور: لزوم برنامه ریزی جدی دولت برای جبران خسارات شدید وارد شده به کشاورزان در اثر سرمازدگی.

علی اکبر علیزاده برمی به همراه ۵۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم پایبندی به موازن اعلامی رهبر معظم انقلاب در مواجه با آمریکا و اروپا.

اسماعیل حسین زهی به وزیر کشور: علت بی توجهی مشهود وزارت کشور نسبت به فقر و عدم وجود زیرساخت‌های اولیه در روستاهای حوزه انتخابیه خاش چیست؟

غلامعلی کوهساری به وزرای جهاد و صمت: لزوم رسیدگی به کمبود گوشت مرغ در استان گلستان.

محمدحسن آصفری به همراه ۴۳ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم اجرا و راه اندازی «سامانه کارمند ایران» توسط سازمان امور اداری و استخدامی کشور، به وزیر کار: لزوم حل مشکلات ناشی از اجرای طرح حذف دفترچه‌های درمان تامین اجتماعی. همچنین تذکر نماینده اراک به همراه ۳۸ نفر از نمایندگان به وزیر بهداشت: لزوم توجه به وضعیت استخدامی پرستاران و نیروهای خدماتی فعال در ایام کرونا. تذکر این نماینده به همراه ۳۹ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم توجه به نیروهای شرکت آب و فاضلاب روستایی ادغام شده در شرکت آبفای شهری. به وزیر جهاد کشاورزی: لزوم توجه به وضعیت بسیار آشفته تولید و توزیع مرغ گوشتی و آشفتگی بازار آن. به وزیر صمت: ضرورت توجه به گرانی کالاهای اساسی و لزوم نظارت و بازرسی در بازار.