کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که هزینه های ستاد انتخاباتی خود را از کجا تامین می کنید، گفت: با دایر کردن ستاد انتخاباتی مخالف هستم، اگر من مورد تایید شورای نگهبان قرار بگیرم هیچ ستادی نخواهم زد و فقط چند پوستر تهیه می کنم.

برنامه متفاوت یک کاندیدا برای تبلیغات: می توانیم به همراه  مردم در پارک‌ها جمع بشویم
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«محمدحسن  نامی»، وزیر ارتباطات دولت دهم و کاندیدا انتخابات ریاست جمهوری، در گفت و گو با برنا در رابطه با "ابلاغیه جدید شورای نگهبان به وزارت کشور و فضای انتخاباتی حاکم بر کشور" گفت: ابلاغیه شورای نگهبان اقدام خوبی بود و به موقع انجام گرفت. ابلاغیه‌ها براساس قوانینی که باید مطالعه شوند قانونی هستند و تکلیف را مشخص می‌کنند. به نظر من یک انتخابات پرشور و با حداکثر مشارکت را  پیش روی خواهیم داشت و لازم است عزیزانی که می توانند در این صندوق رأی سهمی داشته باشند حضور پیدا کنند. من خودم می توانم بخشی از مشارکت را در صحنه انتخابات رقم بزنم. 

او ادامه داد: من 6 برنامه دارم که برای سال اول دولت مورد نیاز است، اجرای یکی از آنها می تواند معیشت مردم را به تعادل برساند، هرنفری که روی خاک جمهوری اسلامی ایران زندگی می کند سهمی از درآمدهای عمومی دارد اما نتوانستیم حق مردم را بدهیم. لازم است در این وضعیت کرونایی یک سبد کالا یا غذایی که بتواند حداقل های نیاز بدن یک فرد را اعم از پروتئین و ویتامین ها تامین کند در اختیار مردم قرار بگیرد.

نامی گفت: وظیفه دولت جمهوری اسلامی است که برای کسی که نمی خواهد کار یا تلاش کند، سبد کالا یا غذایی در اختیار فرد قرار دهد. حداقل ها را برای تهیه یک زندگی نسبی اعم از خانه و سبد کالای غذایی می توانیم داشته باشیم و این حق هر ایرانی است و یکی می خواهد بیشتر تلاش کند پس آن بالطبع می تواند دسترسی بیشتری داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که هزینه های ستاد انتخاباتی خود را از کجا تامین می کنید، گفت: با دایر کردن ستاد انتخاباتی مخالف هستم، اگر من مورد تایید شورای نگهبان قرار بگیرم هیچ ستادی نخواهم زد و فقط چند پوستر تهیه می کنم. می توانیم به همراه  مردم در پارک ها جمع بشویم، نیازی به هزینه هم نیست، باید یک سبک جدیدی از انتخابات را به خصوص در 1400 و به ویژه در گام دوم انقلاب نشان دهیم. به منظور تقویت جبهه انقلاب به نفع رئیسی کنار می روم.