آخرین خبر از علت پخش نشدن قسمت آخر سریال احضار+زمان پخش

علت و زمان پخش آخرین قسمت سریال احضار
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

 علت پخش نشدن قسمت آخر سریال احضار و کرونایی شدن آدرینا صادقی در گزارش پایگاه خبری خانه فوتبال:

توضیحات علیرضا افخمی درباره عدم پخش قسمت آخر سریال احضار

سریال «احضار» به کارگردانی علیرضا افخمی درباره فریب‌ خوردن افراد جامعه است. نویسنده و کارگردان این سریال روی موضوع مهمی دست گذاشته است و بستر مناسبی برای جذب مخاطب فراهم آورده زیرا روح همیشه موضوع جذابی برای فیلم‌ها و قصه‌هاست.
افخمی پیش‌تر تجربه استفاده از ارواح و نمایش شیطان را در کارنامه خود به ثبت رسانده و توانسته در آن کارها هم که پیشتاز ساخت آثار ماورایی در تلویزیون بوده، نظر بیننده را جلب کند. این بار او تلاش کرده در روایت دقت بیشتری داشته باشد و روابط جوانان را دستمایه سریال قرار داده؛ جوانانی که بسیاری از شیادان از خامی و کم‌تجربگی آن‌ها بهره برده و آن‌ها را از راه به در می‌کنند. کم نیستند افرادی که برای اینکه به اسرار پشت پرده پی ببرند و حقایق را بفهمند، کنجکاو می‌شوند و در این مسیر به افراد سودجو مراجعه می‌کنند. این افراد با شیادی مردم را گرفتار می‌کنند و کلاهبرداری های زیادی در این حوزه صورت می‌گیرد.
روایت قصه‌های مختلف و توجه دادن مخاطب به مسائل و مشکلات مبتلا به روز جامعه از اهمیت بسیاری برخوردار است.
افخمی در خلال روایت داستان جوانان به بحث درباره موضوعات دینی پرداخته و با روایت درست از موقعیت خانواده به مباحث دینی اشاره دارد. او فال‌گیری و احضار روح را که در جامعه امروز متاسفانه برخی از خانواده‌ها را با مسئله مواجه کرده و بسیاری از کلاهبرداری‌ها را باعث می‌شود به درستی روایت می‌کند و برای بازگویی نظر مراجع و احکام دینی در این باره نیز تلاش شده تا به دور از هر شعارزدگی و بزرگنمایی مخاطب را با مفاهیم دینی در این حوزه آشنا کند و با پرهیز از درشت نمایی نظرات مراجع را بیان کند.
افخمی توانسته علاوه بر روایت درست از زندگی جوانان و فاصله آن‌ها با خانواده و مشکلاتی که برایشان در این فاصله رخ می‌دهد سکانس‌های مناسبی به فراخور قصه ماورایی فراهم آورد که کاملا در راستای قصه‌گویی و در بستر داستان باشد و از قالب قصه بیرون نزند و به نوعی شیادی و کلاهبرداری این افراد را به درستی به نمایش بگذارد.
تلویزیون بعد از سال‌ها انتخاب درستی برای زمان‌بندی نمایش این اثر در ماه مبارک رمضان داشت و با ارائه واحصاء بسیار خوب موضوعات توانست علاوه بر انجام رسالت خود که آگاهی‌بخشی به بیننده است، مخاطب را با کار به خوبی درگیر کند.
قسمت آخر سریال «احضار» قرار است جمعه آینده (۳۱ اردیبهشت) روی آنتن شبکه یک سیما برود