نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جلسه‌ای با سفیران هفتاد کشور، با اشاره به شلیک‌شدن حدود ۴ هزار موشک و راکت از نوار غزه، گفت هیچ گزینه‌ای را درخصوص این درگیری‌ها منتفی نمی‌دانند.

نتانیاهو: ۴ هزار موشک از غره به سمت ما شلیک شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) برای توجیه جنایات و حملات وحشیانه ارتش این رژیم به نوار غزه و کشتار فلسطینیان بی‌گناه، جلسه‌ای با سفیران حدود ۷۰ کشور در فلسطین اشغالی برگزار کرد.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، نتانیاهو بدون اشاره کردن به ممانعت غیرقانونی نظامیان اسرائیلی از حضور فلسطینیان در مسجدالاقصی برای ماه رمضان، مدعی شد: «ما به دنبال این درگیری نبودیم و حماس برای رسیدن به اهداف خود از پرونده شیخ جراح بهره برداری کرد».

وی در تلاش برای مظلوم‌نمایی و قربانی نشان دادن شهرک‌های صهیونیست‌نشین نزدیک غزه، گفت: «حماس و جهاد اسلامی حدود ۴ هزار فروند موشک به سمت اسرائیل شلیک کردند... ما با یک سازمان تروریستی روبه‌رو هستیم».

نخست‌وزیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی که از حملات گسترده موشکی و راکتی گروه‌های مقاومت غافلگیر شده، اینگونه سعی کرد آبروی ریخته‌شده خود را بازیابد: «ما در حال تلاش برای تضعیف توانایی‌ها و اراده حماس و جهاد [اسلامی] هستیم. ما هیچ چیزی را منتفی نمی‌دانیم و امیدواریم که آرامش به سرعت برقرار شود».