ایرنا/ عضو هیات علمی موسسه علمی و پژوهشی امام‌خمینی (ره) گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات امنیت‌ساز است و اقتدار کشور را در برابر دشمنان نشان می‌دهد.

مشارکت بالای مردم در انتخابات امنیت‌ساز است
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام قاسم روانبخش روز شنبه در جمع مردم مهریز در حسینیه مهدیه شهرک شهید رجایی این شهر افزود: برای ارتقای امنیت و شکست جنگ اقتصادی، روانی و فرهنگی دشمنان همه مردم با هر نوع سلیقه در انتخابات به صورت گسترده مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دشمنان در سال‌جاری، جلوگیری از مشارکت مردم در انتخابات است ادامه داد: ملت ایران با درک شرایط حساس منطقه به رغم تمامی توطئه‌ها، امسال مشارکتی گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی خواهند داشت.

این فعال سیاسی به نقش دست‌اندرکاران و مسوولان برگزاری انتخابات اشاره کرد و گفت: باید همه متولیان امر برای جلب اعتماد مردم فقط طبق قانون وظایف خود را دقیق انجام دهند که رعایت موازین و عمل طبق روزشمار انتخابات اعتمادآفرین و زمینه‌ساز مشارکت در این رخداد سرنوشت‌ساز است .

روانبخش به انتخاب اصلح بعد از مشارکت فعال در اتتخابات به عنوان موضوع مهم اشاره کرد و یادآور شد: فردی که توسط مردم انتخاب می‌شود باید علاوه بر تدین و تخصص به مسایل و مشکلات کشور به صورت کافی مسلط و توانایی حل آنها را با همکاری مردم داشته باشد .

وی بیان کرد: مردم باید با بررسی کامل برنامه‌ها و عملکردها نسبت به انتخاب اصلح اقدام کنند که این کاری مهم و سرنوشت‌ساز است و باید رسانه‌های گروهی و نخبگلن با تهیه و تولید برنامه‌های مناسب همگان را در خصوص این موضوع اساسی کشور مطلع کنند.                

 به گزارش ایرنا، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در استان یزد نیز برگزار می‌شود.