تحلیلگر مسائل سیاسی طی یادداشتی به علی لاریجانی پیشنهاد کرد که با محمود احمدی نژاد مناظره داشته باشد.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، پرویز امینی تحلیلگر مسائل سیاسی طی یادداشتی تحت عنوان «پیشنهاد رایگان به لاریجانی» نوشت: جناب لاریجانی نمی‌دانم تاکنون برای کارهایی که در فضای انتخابات انجام داده‌اید، چه میزان هزینه کرده‌اید و با چه منطقی این مشورت‌ها را پذیرفته‌اید، ولی خیلی روشن به شما می‌گویم جامعه ایران در شرایطی از نارضایتی از  حکمرانی کنونی است که کسی مانند شما که بخش لاینفک آن در این سال‌ها با سه دوره ریاست مجلس هستید، نمی‌تواند با این کارهای فانتزی راهی به این فضای سنگین و منفی افکار عمومی باز کند.

خصوصا گارد منفی که نسبت به شما و درک خاندانی از شما تحت عنوان «لاریجانی‌ها» در سیاست ایران است. به‌نظر می‌رسد این خیال خامی است که با این کارها بتوانید، گارد بسته مردم به خود را باز کنید، چه برسد به این که بتوانید آرا آن‌ها را متوجه خود کنید.

اما با درکی که از صحنه انتخابات و فضای سیاسی کشور در حال حاضر دارم می‌گویم که شما به دو چیز برای گشودن قفل افکار عمومی نسبت به خود در این انتخابات نیاز دارید:  یکی گشودن گارد منفی و بسته مردم نسبت به خود و دیگری نشان دادن توانایی‌ها و برتری‌های خود برای اداره کشور.

تحقق این دو هدف به پلتفرمی نیاز دارد که این دو چیز را توأمان داشته باشد که مناظره با احمدی‌نژاد، علاوه بر سایر کاندیداها، بهترین بستر آن است.

مناظره با احمدی‌نژاد آن‌چنان جذابیت برای افکار عمومی دارد و می‌تواند بخش وسیعی از جامعه را مخاطب مطالب و سخنان شما کند که حتی می‌توان برایش بلیط فروشی کرد ثانیا در مواجهه با یک رقیب نیرومند مثل احمدی‌نژاد است که جوهره توانایی شما در اداره کشور برای مردم آشکار و هویدا خواهد شد.