انتخاب بهترین عطرهای مردانه با ماندگاری نسبتاً بالا یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مردان شیک‌پوش می‌باشد. استفاده از یک عطر مردانه خنک با ماندگاری طولانی مدت تأثیر قابل‌توجهی در جذب و نگاه دیگران به شما خواهد داشت.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

بدون شک انتخاب بهترین عطرهای مردانه مناسب فصل تابستان در دنیای پرتنوع عطرهای امروزی انتخاب بسیار دشواری است. انتخاب بهترین عطرهای مردانه خنک، تلخ و خوشبو در این شرایط بسیار سخت است.

image_43d7ba948c604a6bb2ca1bff0fe04e990de326ec

انتخاب بهترین عطر مردانه تابستانی

انتخاب بهترین عطرهای مردانه برای تابستان و خوشبوترین عطر خنک مناسب برای این فصل یک موضوع نسبی است. در حقیقت ممکن است یک عطر از نظر ما بسیار خوشبو و دوست‌داشتنی به نظر برسد در حالی که برای دیگران آزاردهنده به نظر می‌رسد. به همین دلیل است که گفته می‌شود انتخاب عطرهای مردانه تابستانی انتخابی دشوار است که تا حد زیادی به سلیقه شخصی شما وابسته می‌باشد.

همچنین لازم به ذکر است که عطرهای مردانه تابستانی خوب از نظر آدم‌های متفاوت مختلف است و به طور کامل به سلیقه شخصی افراد وابسته است با این وجود بهتر است هنگام انتخاب بهترین عطرهای مردانه تابستانی عوامل مختلفی را مورد توجه قرار دهیم. استفاده از عطر با رایحه گرم در روزهای گرم تابستانی برای اطرافیان شما آزاردهنده خواهد بود. از این رو برای لذت بردن از عطر مورد استفاده و خوشبو به نظر رسیدن از نگاه دیگران باید در انتخاب بهترین عطرهای مردانه خنک، تلخ و رایحه آن باید فصل، آب‌وهوای محل زندگی و محیط که می‌خواهید در آن حضور یابید را مد نظر قرار دهید. پوشیدن کفش‌های شیک و تمیز و استفاده از عطر با رایحه دل‌نشین از مهم‌ترین ویژگی‌های آقایان خوش‌تیپ به نظر می‌رسند که باعث ایجاد تمایز بین آن‌ها و دیگر آقایان می‌شود.

بهترین و دل‌نشین‌ترین عطرهای مردانه عطرهای تابستانی هستند. هنگام خرید عطر تابستانی توجه کنید که عطر و بوی آن نباید خیلی قوی باشد زیرا قوی بودن عطر مورد استفاده در هوای گرم تابستان نه تنها برای شما بلکه برای اطرافیان نیز آزاردهنده خواهد بود.

در ترکیب 90% از عطرهای مردانه تابستانی عناصر میوه‌ای، مرکباتی و دریایی به کار رفته‌اند از رو به طور معمول دارای دوام و پخش بوی متوسط و یا نسبتاً کم هستند. این موارد از مهم‌ترین ویژگی‌های عطرهای مردانه تابستانی خنک و تلخ هستند

عطر مردانه ساواج دیور

یکی از بهترین عطرهای مردانه تابستانی عطر ساواج می‌باشد که با الهام از آسمان تاریک شب همراه با ماه و کمپ‌های آن به صورتی که تمام افرا در کمپ حاضر هستند به دور آتش جمع شده‌اند و در حال صحبت و آواز خواندن با یکدیگر هستند تولید شده است. این عطر مردانه یکی از محصولات کمپانی دیور می‌باشد که در سال 2019 وارد عرصه بازار شد. فرانسوا دماکی عطر ساز مشهور طراحی رایحه این عطر را انجام داده است. این عطر دارای رایحه تلخ، غلیظ، خنک و بسیار ماندگار می‌باشد. این عطر که دارای بوی تند است در گروه بویایی شرقی فوژه قرار گرفته است و در مقایسه با نسخه‌های قدیمی دارای غلظت، ماندگاری و پخش بوی بیشتر است. رایحه این عطر تا حدودی رسمی شده است.

عطر مردانه ساواج دارای طبع خنک و ساختار رایحه‌ای خاصی است از این رو استفاده از آن در تمام فصول سال مناسب است. استفاده از عطر ساواج در فصول گرم سال به ویژه تابستان به عنوان خوشبوترین عطر مردانه در افراد احساس دل‌انگیزی ایجاد خواهد کرد. این عطر مردانه برای مردان بزرگ‌سال گزینه مناسبی می‌باشد.

image_80bfd318b051b43b4ad034f94ab6df6e3c7124c7

عطر بلو شنل

یکی از بهترین عطرهای مردانه تابستانی عطر بلو شنل است. این عطر غیرمنتظره، غیرقابل‌انکار، جسورانه و جذاب می‌باشد. رایحه این عطر دارای رایحه تازه، تمیز و عمیق می‌باشد. این عطر همانند روح مردان تلخ و جذاب است که با استقلال و عزم راسخ سرنوشت خود را انتخاب می‌کنند. مردانی که از همه بی‌نیاز هستند و می‌توانند تمام انتخاب‌های خود را به بهترین سرانجام برسانند.

این عطر دارای رایحه تلخ و چوبی است و این امر باعث شده است تا در گروه بویایی چوبی آروماتیک قرار گیرند. طعم این عطر مردانه چوبی و معتدل، عمیق است و با رایحه مرکبات ترد و تازه ترکیب شده است. به طور کلی می‌توان گفت این عطر روحیه پر جنب‌وجوش را تداعی می‌کند. در صورت تمایل برای تجربه رایحه خاص مردانه و این که از عطر شما به عنوان انتخاب بی‌نظیر یاد شود توصیه می‌کنیم این عطر را خریداری نمایید.

 عطر بلو شنل توسط کمپانی فرانسوی شنل در سال 2018 به بازار عطر عرضه شد. لازم به ذکر است که عطر بلو شنل دارای ادوپرفیوم و ادوتویلت است که غلظت آن‌ها از رایحه پرفیوم بلو بسیار کمتر است. ماندگاری این عطر مردانه بسیار طولانی است. جک پولژ عطر ساز مشهور برند شنل طراحی فرمول این عطر را انجام داده است. این عطر دارای حال و هوای معتدل، شرقی و چوبی است از این رو برای روزهای گرم و معتدل سال گزینه مناسبی می‌باشد. البته لازم به ذکر است که عطر مردانه بلو شنل در فصل زمستان نیز قابل استفاده است.

عطر مردانه کرید اونتوس

برند مشهور و سلطنتی فرانسوی کرید در سال 2010 برای مراسم 250 امین سالگرد تأسیس و شروع به کار خود عطر لوکس و مردانه خود را به نام اونتوس معرفی کرد. اونتوس از لغتی باستانی به معنای موفقیت مشتق گرفته شده است.

طراحی رایحه عطر کرید اونتوس هوشمندانه انجام گرفته است و احساس شادابی، نشاط، وقار مردانه و دراماتیکی مردانه را القا می‌کند. این عطر مردانه پس از معرفی در مدت زمان کوتاه به محبوب‌ترین عطر برند گران‌قیمت و لوکس کرید تبدیل شد.

یکی از بهترین عطرهای مردانه اونتوس می‌باشد که بسیار شیرین و خنک است. این عطر در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار گرفته است و دارای ماندگاری بسیار بالایی است. اروین کرید و الیور کرید دو عطر ساز معروف و حرفه‌ای این عطر را طراحی و تولید کردند. الیور کرید پدر اروین کرید می‌باشد که هر دو از خاندان بزرگ و نسل‌های ششم و هفتم کرید هستند.

در هرم رایحه‌ای این عطر نت‌هایی سرشار از میوه‌های مختلف و با طراوت مشاهده می‌شوند که از گیاهان محل تولد ناپلئون بناپارت گرفته شده‌اند. نت‌های اولیه اونتوس مردانه که یکی از بهترین عطرهای مردانه تابستانی است را آناناس، انگور فرنگی، ترنج ایتالیایی و سیب تشکیل می‌دهند.

image_60f52ccc5ea88f924643f91d3ed6ea3725e7b2ed

عطر وان میلیون پاکو رابان

یکی دیگر از بهترین عطرهای مردانه عطر وان میلیون می‌باشد. این عطر محصول برند معروف و نام‌آشنای اسپانیایی پاکو رابان است. این برند علاوه بر فعالیت در زمینه مد در بخش عطر نیز فعالیت دارد. تمام عطرهای برند پاکو رابان در اسپانیا تولید می‌شوند و سپس وارد عرصه بازار عطر و اودکلن می‌شوند. عطرهای این برند برای خانم‌ها و آقایان شیک‌پوش گزینه مناسبی می‌باشد.

عطر وان میلیون برای آقایان شیک‌پوش که دوست دارند نسبت به دیگر آقایان متمایز باشند گزینه مناسبی است. این عطر دارای رایحه گرم و شیرین است ازاین رو استفاده از آن باعث ایجاد اعتماد به نفس و شادابی در افراد می‌شود. در صورتی که از آن دسته از آقایانی هستید که به رایحه‌های شیرین و گرم علاقه دارند عطر وان میلیون می‌توان بهترین گزینه برای شما باشد. این عطر تمام خواسته‌های شما از یک عطر فوق‌العاده را پاسخ می‌دهد. رایحه‌های این عطر قوی هستند از این رو ماندگاری و پخش بوی مناسبی دارند. اگر قدرت ماندگاری عطر برای شما مهم است توصیه می‌کنیم این عطر را خریداری نمایید.

شما می‌توانید بهترین عطرهای مردانه تابستانی را با مراجعه به سایت فروشگاه اینترنتی عطر آوا با قیمت مناسب خریداری نمایید.