کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه فرق دولت من با دولت فعلی هم در اعضا و هم در سیاست‌ها خواهد بود،اعلام کرد: ۴ سال بیشتر نمی‌خواهم در ریاست جمهوری بمانم.

حجم ویدیو: 2.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

عبدالناصر همتی پس از ضبط نخستین برنامه تبلیغاتی خود در ساختمان سیمای رسانه ملی در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور او در عرصه انتخابات ریاست جمهوری، گفت: تأکید می‌کنم که این دولت اگر تشکیل شود اولین دولتی است که رئیس آن اقتصاددان است.

وی با بیان اینکه در برنامه تبلیغاتی توضیح دادم که مشکلات اقتصادی مردم چیست و شاخصه‌های مشکلات و راهکارهای حل آن را توضیح دادم، افزود: من حتما در چهار سال برنامه‌هایی را که گفتم اجرایی می‌کنم و معتقدم که چهار سال بیشتر رئیس‌جمهور نیستم و باید در این مدت برنامه‌ها را انجام دهم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: هدفم این است که دولت فنی باشد و نه سیاسی یعنی اموراتی مانند بودجه نباید سیاسی باشد. اگر تشخیص مردم این باشد که من می‌توانم این برنامه‌ها را انجام دهم قطعا به من رای خواهند داد.

همتی با بیان اینکه می‌دانم که مردم جایگاهشان در این اقتصاد جایگاه خوبی نیست، تاکید کرد: انشاالله موانعی که بر سر راه هست برطرف خواهد شد و با شرکت مردم در انتخابات ما بتوانیم به نتایجی که می‌خواهیم برسیم.

وی با اشاره به اینکه برای ما در کنار اقتصاد دو موضوع داخلی و خارجی بسیار مهم است، افزود: بعضی کشورها تلاش می‌کنند در عرصه بین‌المللی ما را منزوی کنند که ما نباید اجازه دهیم به هدفشان برسند.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در بعد داخلی نباید به این حد در امور داخلی و اجتماعی مردم دخالت کنیم، زیرا عرصه برای زندگی مردم تنگ شده است، بنابراین باید این مشکلات را برطرف کنیم.

وی افزود: باید به اقوام مختلف کشور توجه شود، زیرا ما واقعا می‌توانیم با تعامل با اقشار مختلف مردم به ایرانی مقتدر برسیم ضمن اینکه نباید کاری کنیم که اقتدار ایران خدشه‌دار شود.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: تعامل از خانه تا دنیا امری مهم است ضمن اینکه می‌توانیم با کشورهای مختلف تعامل داشته باشیم.

همتی با اشاره به اینکه زمان در اقتصاد دارد از دست می‌رود که ما اگر اقدامات جدی در چهار سال نکنیم ممکن است خیلی دیر شود، اضافه کرد: باید به رفاه مردم به طور جدی رسیدگی کنیم، زیرا مردم از دولت‌ها و مجموعه حاکمیت انتظار دارند. باید با افزایش پرداخت نقدی یارانه‌ها قدرت خرید مردم را افزایش دهیم.

وی با بیان اینکه فرق دولت من با دولت فعلی هم در اعضا و هم در سیاست‌ها خواهد بود، گفت: به این دلیل اعلام کردم که چهار سال بیشتر نمی‌خواهم در ریاست جمهوری بمانم که روسای جمهور وقتی به کرسی می‌نشینند در یک تا دو سال اول وقت خود را هدر می‌دهند بنابراین من اعلام می‌کنم ۴ سال بیشتر نمی‌خواهم بمانم تا از همان اول اقدامات خود را اجرایی کنم و وقت را تلف نکنم.