تهران - ایرنا - میخائیل اولیانوف سرپرست هیات مذاکراه کننده روسیه در نشست برجامی وین روز یکشنبه در صفحه توئیترش نوشت که دور جاری (دور پنجم) این مذاکرات احتمالا باید دور پایانی باشد و فعلا برنامه ای برای دور ششم مذکرات در کار نیست.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش ایرنا،  اولیانوف نوشت مذاکره کنندگان با این استنباط پیش می روند که دور فعلی مذاکرات احتمالا باید دور پایانی باشد.

او نوشت: دور پنجم مذاکرات برجامی در وین درحال برگزاری است.

دور پنجم مذاکرات برجام  چهارم خرداد با حضور نمایندگان گروه ۱+۴ و ایران در وین آغاز شده است. برداشت قریب به اتفاق همه طرف های برجام از ماحصل مذاکرات صورت گرفته حاکیست که پیشرفت قابل توجهی به دست آمده و دورنمای فعال شدن برجام و رفع تحریم‌های آمریکا نمایان شده است.

سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیات ایرانی در مذاکرات برجام نیز  در گفت‌وگویی بیان داشت: در ادوار گذشته (چهار دوره گذشته) پیشرفت‌های نسبتا خوبی داشتیم و مسیر مشخصی را طی کردیم و می‌دانیم مسیر روشنی را باید طی کنیم.

وی با بیان اینکه مسائل جدی و مهمی کماکان باقیمانده که باید حل و فصل شود افزود: امروز دوباره مذاکرات را شروع می‌کنیم و امیدوار هستیم در طول مذاکرات چند روزه ان‌شاءالله بتوانیم به راه‌حل‌های نهایی دست یابیم.