یک عضو هیئت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به روحانی و وزرا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی کریمی فیروزجایی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد: 

محمد کعب عمیر به وزیر نیرو: لزوم صدور مجوز خرید تضمینی جهت حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در طرح‌های تولیدی برق با توجه به نیاز مبرم کشور به توسعه طرح‌های برق.

محمدرضا احمدی به وزیر راه و شهرسازی: تسریع در تکمیل طرح عمرانی و راهسازی جاده پرخطر حوزه انتخابیه. به وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات و کشور: چرا برای امنیت خطوط تلفن روستاها و شهرها اقدام اساسی صورت نمی‌گیرد و کابل به سرقت می‌رود؟

سیدسلمان ذاکر به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: لزوم حمایت پارک علم و فناوری ارومیه از مرکز رشد کارآفرینی دانشگاه صنعتی دانشگاه ارومیه و حل مشکل بیکاری جوانان. به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به قطعی برق و گلایه‌مندی مردم و کارخانه‌داران ارومیه از خراب شدن تولیدات.

یعقوب رضازاده به وزیر نیرو: لزوم رسیدگی به قطعی برق در سطح کشور به ویژه استان آذربایجان غربی و شهرستان سلماس که موجب مشکل آب شرب روستاییان شده است.

عبدالجلال ایری به وزیر نیرو: لزوم تسریع در تأمین برق مردم در رفع مشکل قطعی برق در کل کشور.

علیرضا زندیان همراه ۳۱ نفر از نمایندگان به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: ضرورت افزایش تعداد مجلات علمی، پژوهشی جهتچاپ مقاله متناسب با افزایش دانشجویان.

علی اکبر بسطامی به همراه ۴۱ نفر از نمایندگان به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ضرورت پرداخت به موقع مستمری افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی.

فرهاد بشیری به همراه ۵۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر نیرو: ضرورت قطع مکرر بدون برنامه برق و رعایت عدالت در بهره‌مندی.

جلال محمودزاده به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت جلوگیری از قطع مکرر در صنایع، کشاورزی در زمان فعالیت این بخش‌ها.

جعفر راستی به همراه ۲۴ نفر از نمایندگان به وزرای اقتصاد و نیرو: لزوم تسریع در تکمیل آبرسانی از ارس به شهرستان پرند، شبستر و تبریز. به وزیر صنعت، معدن و تجارت: لزوم نظارت و بازرسی بر گرانی غیرمعمول شن، ماسه و سیمان در شبستر.

مجید نصیرائی به وزیر صمت: علت ناکارآمدی وزارت صمت در نظارت و کنترل بازار.

علیرضا نظری به وزیر دادگستری: چرا مردم برای رفع مسدودی حساب‌های ناشی از دستورات قضایی باید در بانک‌ها سرگردان باشند؟

علیرضا پاک فطرت به وزیر نیرو: علت خاموشی‌های اخیر برق که مردم را کلافه کرده است.

حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک به وزیر نیرو: علت قطع بی‌رویه برق.

مهدی عسگری نماینده کرج به همراه ۲۳ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: ضرورت تسریع رسیدگی به تامین آب شرب شهرستان‌های کرج، پردیس و اشتهارد

کیومرث سرمدی به همراه ۲۰ نفر از نمایندگان به وزیر جهاد کشاورزی: در خصوص لزوم رسیدگی به مشکلات باغداران شهرستان اسدآباد.

عباس مقتدایی به وزرای صمت، نیرو و کشور: در خصوص لزوم همراهی با مشاغل غیردولتی و اصناف آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا در امهال پرداخت قبوض انرژی و تلفن.

حسن نوروزی به همراه ۲۵ نفر از نمایندگان به وزیر کشور؛ در خصوص لزوم ارتقاء شهر پرند به بخش.

رسول فرخی به همراه ۳۷ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: در خصوص لزوم تهیه تبلت و تلفن همراه هوشمند برای دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و خانواده‌های بی بضاعت.