نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: رضایی مورد قبول جامعه نیست و تکرار نامزد شدن وی به این موضوع نیز دامن می‌زد.

نقوی حسینی: در کارنامه رضایی سابقه کناره گیری به نفع دیگری نیست
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سید حسین نقوی حسینی نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حضور محسن رضایی در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: محسن رضایی از نیرو‌های ارزشمند، مدیران با تجربه و خوش سابقه جمهوری اسلامی است.

وی افزود: تلاش‌ها و مجاهدت‌های آقای رضایی در دفاع مقدس و مجمع تشخیص مصلحت نظام فراموش شدنی نیست، چراکه خدمات ارزشمندی برای نظام داشته و رضایی از جمله نامزد‌های ریاست جمهوری است که با برنامه وارد انتخابات شده و برنامه مدونی در حوزه اقتصادی دارد، اما متاسفانه جایگاه اجتماعی در میان مردم ندارد.

نقوی حسینی گفت: رضایی مورد قبول جامعه نیست و تکرار نامزد شدن وی به این موضوع نیز دامن می‌زد، چراکه مردم با خودشان می‌گویند رضایی که همیشه هست! به همین جهت از جدیت حضور وی در انتخابات کاسته می‌شود و بنده شانسی برای پیروزی رضایی در انتخابات نمی‌بینم.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تمامی نیرو‌های جریان انقلاب از آقای رئیسی حمایت کرده اند و اجماع کامل بر روی وی است. شورای وحدت، جبهه پایداری و... همگی بر آقای رئیسی اجماع دارند و اجماعی بر رضایی وجود ندارد همچنین در کارنامه رضایی سابقه کناره گیری به نفع دیگری نیست و بعید بدانم بخواهد به نفع رئیسی کنار برود.

وی خاطرنشان کرد: این که نیرو‌های جریان انقلاب بر یک نامزد اجماع داشته باشند و کمک یکدیگر کنند ارزشمند است، اما محسن رضایی هیچ وقت به نفع کسی کنار نرفته است و حالا هم کنار نخواهد رفت، البته اگر این اقدام را مانند سایر نیرو‌های جریان انقلاب انجام دهد، کار ارزشمندی انجام داده است.