معزی با انتقاد از عدم پرداختن به موضوعاتی نظیر تحریم و کرونا در نخستین مناظره تلویزیونی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: وقتی در مهم‌ترین رویداد تلویزیونی، پرسش‌ها عامدانه واقعیت‌ را ‎سانسور می‌کنند و کاندیداهای مخالف هم با خونسردی از ‎تحریم و ‎کرونا می‌گذرند و به اتهامات علیه دولت می‌پردازند؛ دولت حق خود می‌داند که در زمان پرمخاطب متناسب با ‎مناظره، اتهامات را پاسخ دهد و شهروندان راستی‌آزمایی کنند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:

‌«وقتی در مهم‌ترین رویداد تلویزیونی، پرسش‌ها عامدانه واقعیت‌ را ‎سانسور می‌کنند و کاندیداهای مخالف هم با خونسردی از ‎تحریم و ‎کرونا می‌گذرند و به اتهامات علیه دولت می‌پردازند؛ دولت حق خود می‌داند که در زمان پرمخاطب متناسب با ‎مناظره، اتهامات را پاسخ دهد و شهروندان راستی‌آزمایی کنند.

دولت ‎روحانی نه در پاسخگویی و نه در عذرخواهی لکنت نداشته، نشست‌های خبری و دیدارهای رسانه‌ای رئیس‌جمهور همواره برقرار بوده و ‎کرونا هم نتوانسته تعطیل‌شان کند. سخنگو، وزرا و حتی وزارتخانه‌های خارجه و بهداشت نیز در ابَربحران‌های تحریم و کرونا همواره در دسترس ‎افکار عمومی بوده‌اند.

‌اهمیت نشست‌های خبری رئیس‌جمهور آنجا برجسته‌تر می‌شود که به یاد بیاوریم در تمام این سال‌ها دیگر رؤسای قوا چند بار خود را در برابر رسانه‌ها آزموده‌اند.»