این رستوران در تمام فصول با انواع غذاهای روز میزبان شماست و زمان رفتن به آن وابسته به خودتان است. در روزهای پنجشنبه و جمعه تمامی وعده‌های غذایی در این رستوران سرو می شود و شما می‌ توانید هر موقع که هوس کردید به اتفاق خانواده یا دوستانتان به کوبابا بروید و اوقات خوشی را سپری کنید.

رستوران کوبابا؛ تنها رستوران با غذاهای لبنانی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش سایت شماره یک،  رستوران کوبابا در تمام فصول با انواع غذاهای روز میزبان شماست و زمان رفتن به آن وابسته به خودتان است. در روزهای پنجشنبه و جمعه تمامی وعده‌های غذایی در این رستوران سرو می شود و شما می‌ توانید هر موقع که هوس کردید به اتفاق خانواده یا دوستانتان به کوبابا بروید و اوقات خوشی را سپری کنید.

 

البته با توجه به آن که شعب این رستوران در نقاط مختلف با آب و هوای متفاوت قرار دارند، شما می‌توانید با در نظر گرفتن شرایط جوی یکی از آن ها را انتخاب کنید. به طور مثال در تابستان که هوا گرم است شعبه لواسان هوایی دلپذیر دارد و شما حتما از صرف غذا در آن آب و هوا لذت خواهید برد یا هنگام پاییز دریاچه خلیج فارس (چیتگر) بسیار زیبا، با هوایی مطلوب خواهد بود و پیشنهاد می‌کنیم در این موقع از سال به این شعبه سری بزنید.

رستوران کوبابا کجاست؟

رستوران کوبابا دارای چهار شعبه است که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

شعبه 1: جردن، خیابان گلخانه، پلاک 257، طبقه اول

دسترسی با بی‌آر‌تی: ایستگاه خبرنگاران موجود در خط 7 بی‌آر‌تی، نزدیک‌ترین ایستگاه به کوبابا است. سپس می‌توانید وارد خیابان روانپور شوید و آن را تا رسیدن به بلوار نلسون ماندلا ادامه دهید. حال اگر کمی به سمت شمال حرکت کنید به رستوران می‌رسید.

دسترسی با خودروی شخصی: برای این کار با توجه به موقعیتان می‌توانید از سه بزرگراه استفاده کنید. اگر ساکن شرق هستید به اتوبان صدر، اگر ساکن شمال و غرب هستید به اتوبان چمران و اگر ساکن جنوب هستید به اتوبان مدرس برسید و در انتهای هر سه شما می‌توانید به بلوار نلسون ماندلا دسترسی پیدا کنید که کوبابا در آن قرار دارد.

شعبه 2: انتهای اتوبان همت، اتوبان خرازی، به سمت دریاچه خلیج فارس، خیابان 45 متری ارغوان، میدان موج، خیابان موج، مرکز تفریحی و تجاری بام‌لند

دسترسی با مترو: ابتدا باید خود را به ایستگاه صادقیه در خط 2 مترو تهران برسانید. سپس خط عوض کرده و وارد قطار بین شهری شوید. در ایستگاه چیتگر از قطار پیاده شوید و با استفاده از تاکسی یا اتوبوس به بام لند بروید.

دسترسی با خودروی شخصی: باید از اتوبان همت استفاده کنید. این بزرگراه را تا انتها به سمت غرب ادامه دهید تا به اتوبان خرازی برسید. کمی جلوتر بروید تا بتوانید وارد خروجی دریاچه خلیج فارس شوید. این مسیر ادامه داده تا به میدان موج برسید که در خیابان موج قرار دارد. انتهای این خیابان دریاچه خلیج فارس و مرکز تفریحی و تجاری بام‌لند قرار دارد.

شعبه 3: لواسان، بلوار امام خمینی، ساختمان اسکای سنتر، طبقه سوم

دسترسی با خودروی شخصی: تنها مسیر موجود برای رفتن به این شعبه از طریق اتوبان بابایی در شمال شرقی تهران است. خود را به بزرگراه برسانید و سپس وارد جاده‌ی لشگرک شوید. انتهای این جاده بلوار امام خمینی است که ساختمان اسکای سنتر نیز داخل آن قرار دارد. رستوران کوبابا در طبقه‌ی سوم این ساختمان است.

شعبه 4: خیابان شهید با هنر (نیاوران)، خیابان جماران، نبش برادران سبزی، مجتمع جم سنتر، طبقه دوم

دسترسی با مترو: نزدیک‌ترین ایستگاه قطار شهری به این شعبه ایستگاه تجریش است. پس از خروج از این ایستگاه می‌توانید با استفاده از تاکسی به خیابان جماران بروید؛ یا سوار اتوبوس شوید و در ایستگاه جماران پیاده شوید. سپس با کمی پیاده‌روی به جم سنتر خواهید رسید.

دسترسی با خودروی شخصی: ابتدا خود را به میدان تجریش برسانید. سپس وارد خیابان شهید با هنر شویدو تا تقاطع خیابان فیضیه ادامه دهید. خیابان فیضیه را رو به شمال بروید؛در سمت چپ خیابان سوم قرار دارد که اگر ان را تا انتها بروید به خیابان ‌جماران می‌رسید که مجتمع جم سنتر در آن قرار دارد.

قیمت و ساعات کاری شعب رستوران کوبابا

شعبه جردن: همه روزه از ساعت 12 الی 15:30 و 19:30 الی 23، روزهای پنجشنبه و جمعه برای صرف صبحانه از ساعت 8 الی 11 صبح نیز فعال هستند.

شعبه بام لند: همه روزه از ساعت 11 صبح الی 24

شعبه لواسان: همه روز از ساعت 12 ظهر الی 23

شعبه جماران: همه روزه از ساعت 12 ظهر الی 23

قیمت منو در مقایسه با حجم غذا‌ها کمی بالاست؛ اما کیفیت بالای غذا‌ها و دسر‌ها باعث می‌شود تا شما از قیمت آن‌ها چشم پوشی کنید. تمامی غذاها با تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و همین امر این رستوران را از سایر متمایز می‌کند.

منوی رستوران کوبابا 

رستوران کوبابا بهترین مکان برای چشیدن غذاهای مدیترانه‌ای به خصوص غذاهای لبنانی و ترکی است؛ از حمص و موتبل گرفته تا سالاد فتوش و فطایر. انواع استیک و ماهی به همراه سالاد و ماست‌-های ترکی و لبنانی سرو می‌شوند. همچنین نان‌های مخصوص هر کشور در این رستوران قابل سفارش هستند. برای پیش غدا می‌توانید روی سوپ روز رستوران، انواع سالاد، سیب زمینی و پیراشکی حساب باز کنید‌. همچنین انواع نوشیدنی‌های طبیعی و بدون شکر در تمامی شعب سرو می‌شود. تنوع منوی رستوران کوبابا به حدی بالاست که نمی‌توان آن را در یک مقاله جا داد.

 از بهترین‌های غذای اصلی این رستوران می‌توان به ماهی سالمون با سس سماق اشاره کرد. صفت محبوب‌ترین پیش غذا نیز متعلق به هوموس است؛ پر از دانه‌های انار که طعم بی نظیری به آن بخشیده‌‌اند. اگر سوپ سبزیجات یا همان دال عدس را سفارش دهید احساس می‌کنید که در وسط استانبول مشغول صرف غذا هستید.

فضای رستوران کوبابا

 شعبه‌ی جردن این رستوران دارای لابی و فروشگاه است که شما می‌توانید قبل یا بعد از صرف غذا خود را در آن سرگرم کنید. همچنین این شعبه دارای یک تراس بسیار بزرگ و مسقف است که جو بسیار جالب و خاصی دارد و بسیار مناسب برای گذراندن یک وعده‌ی دلچسب کنار کسانی که دوستشان دارید، می‌باشد.