رئیس ستاد مردمی حامیان اهل سنت آیت الله رئیسی در خاش سیستان و بلوچستان گفت: اقشار مختلف از مردم اهل سنت با شور و شوق و همدلی و وحدتی مثال زدنی به آیت الله رئیسی رای می دهند تا دولتی مردمی و ضد فساد در کشور تشکیل شود.

حمایت اهل سنت در سیستان و بلوچستان از رئیسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حبیب الله ریگی قلندرزهی در گفت و گو با ایسنا با بیان این مطلب که مردم ما سالها از کاندیداهای اصلاح طلبان حمایت کرده اند، ابراز عقیده کرد: اما این طیف با سوءاستفاده از آرای مردم برای رسیدن به منافع خودشان تلاش کردند و توده جامعه را فراموش نمودند.

رئیس ستاد مردمی حامیان اهل سنت آیت الله رئیسی در خاش بیان کرد: مخالفان آیت الله رئیسی به مردم جامعه اینگونه القا می کنند که علما و در راس آنان شیخ الاسلام مولانا عبدالحمید، مخالف رای دادن به آیت الله رئیسی هستند، اما نمی دانند که این ستادها با مشورت ایشان راه اندازی شده اند و اگر ایشان مخالفتی با برپایی ستادهای حامیان مردمی اهل سنت می داشتند، فعالان ستادی را از فعالیت در این عرصه منع می نمودند و پیگیری مطالبات به حق مردم اهل سنت را به فعالان ستاد حامیان اهل سنت یادآوری نمی کردند.

رئیس ستاد مردمی حامیان اهل سنت آیت الله رئیسی در خاش مدعی شد: از روزهای گذشته تاکنون برخی از حامیان اصلاح طلبان به فعالان ستاد حامیان اهل سنت آیت الله رئیسی گفته اند شما چه کاره هستید که برای توده مردم اهل سنت تصمیم گیری می کنید، حال ما به آنها می گوییم مردم در رای دادن به نامزد مورد علاقه شان و شرکت در انتخابات آزادند و هیچ گونه منع شرع و قانونی وجود ندارد. مردم ما آگاه تر از آنند که شما فکر می کنید و این مهم را در تشکیل ستادهای مختلف و حضور در ستادهای حامیان مردمی آِت الله رئیسی می بینیم.