«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با ارسال نامه‌ای به دکتر «زهرا مصطفوی» دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین از پیگیری‌های مداوم و صادقانه این نهاد مردمی حامی حقوق فلسطینیان در ایران اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

اسماعیل هنیه به دختر امام خمینی(ره) پیام داد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

متن نامه «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به دکتر «زهرا مصطفوی» دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین بدین شرح است:

جنبش مقاومت اسلامی (حماس) با افتخار پیام ارزشمند و سرشار از روح همبستگی اسلامی شما با قضیه (نخست) امت اسلام یعنی فلسطین که قدس و مسجد مبارک الاقصی در قلب آن جای دارد را دریافت نمود.

ما در جنبش حماس همراه با ملت فلسطین، احساس دوستی صادقانه و مواضع شرافتمندانه شما را که در پیامتان درک کردیم، ارج می‌نهیم و همچنان بخاطر پایبندی جمهوری اسلامی ایران از جمله رهبری، ملت و سازمان ها و موسسات حامی فلسطین و مقاومت کمال تشکر را داریم و خود را همچنان به ادامه سیر مقاومت تا زمانی که حقوق مشروع ملت فلسطین محقق گردد و اراضی و مقدسات غصب شده مان آزاد شود و رژیم صهیونیستی به خاک ذلت کشانده شود، متعهد و پایبند می دانیم.

در وهله نخست این پیروزی بزرگ به لطف خداوند نمود پیدا کرد و سپس با ابتکار مقاومت غزه، ایستادگی و صبر ملت فلسطین؛ البته امت اسلامی نیز با حمایت های مداوم خود از ملت فلسطین و حق مشروع آنان در مبارزه با اشغالگری رژیم صهیونیستی دشمن مشترک امت در بدست آمدن این پیروزی سهم دارد. ما به تحقیق پیروزی نهایی به واسطه یاری خداوند و همچنین زوال و نابودی دشمن اشغالگر ایمان داریم.

همچنین از شما در جمعیت دفاع از ملت فلسطین در جمهوری اسلامی ایران و از پیگیری ارزشمند و احساسات عمیقتان نهایت تشکر را ابراز می‌داریم.