نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز به ادامه بررسی جزییات طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی می پردازند.

طرح تقویت امنیت غذایی در دستور کار مجلس
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس بعد از بک ساعت نشست غیر علنی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

قالیباف رییس مجلس در توضیح جلسه غیر علنی گفت که جلسه از ساعت ۸:۱۵ به صورت غیر علنی آغاز شد و ادامه داشت. اکنون جلسه با ۲۴۲ نفر رسمی است.

بررسی طرح تقویت امنیت غذایی کشور و رفع موانع تولیدات کشاورزی، اصلاح موادی از قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی، طرح الحاق یک تبصره به بیمه محصولات کشاورزی، لایحه پروتکل حفاظت از تنوع زیستی الحاقی به کنوانسیون چهارچوب حفاظت از محیط زیست دریایی دریای خزر، لایحه اصلاح ماده (۸) قانون بیمه اجباری خسارات وارد شده به شخص ثالث در اثر حوادث ناشی از وسایل نقلیه و گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد بررسی وضعیت صنعت استخراج رمزارزهای جهان روا و مبادلات داخلی آن در کشور در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد.

همچنین نمایندگان مجلس گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان ملی استاندارد ایران، گزارش کمیسیون صنایع و معادن مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از نحوه احداث پتروشیمی الوند و تقاضای یک فوریت نسبت به لایحه تمدید مهلت مقرر در تبصره های (۱)و (۲) ماده (۲) قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی را مورد بررسی قرار می‌دهند