سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی، کناره‌گیری وی از نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به نفع ابراهیم رئیسی را تکذیب کرد و سخنگوی ستاد مردمی دولت سلام هم با تکذیب اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر انصراف قاضی‌زاده هاشمی گفت: قاضی‌زاده هاشمی امروز به سیستان و بلوچستان سفر می‌کند.

انصراف دو نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری تکذیب شد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حامد تیموری، سخنگوی ستاد مردمی دولت سلام اعلام کرد: قاضی‌زاده هاشمی امروز(یکشنبه) به سیستان و بلوچستان سفر خواهند کرد و ساعت ۲۱ در اجتماع مردم شهر زاهدان سخنرانی می‌کند.

حامد تیموری سخنگوی ستاد مردمی دولت سلام گفت: حضور با برنامه قاضی‌زاده هاشمی در برنامه‌های مناظره تلویزیونی و ارائه راهکارهای واقعی و اجرایی باعث شده است که اقبال در بین مردم و نخبگان به او افزایش داشته باشد و همین افزایش اقبال در بین مردم هم باعث افزایش تخریب‌ها علیه وی شد.

وی اعلام کرد: قاضی زاده هاشمی امروز(یکشنبه) به استان سیستان و بلوچستان سفر خواهند کرد و ساعت ۲۱ در اجتماع مردم شهر زاهدان سخنرانی می‌کند.

سخنگوی ستاد مردمی دولت سلام، اخبار منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر انصراف قاضی‌زاده هاشمی را تکذیب کرد و از مردم خواست اخبار رسمی او را فقط از صفحات رسمی این نامزد انتخابات در فضای مجازی پیگیری کرده و از توجه به شایعات بپرهیزند.

«مالک شریعتی»، سخنگوی ستاد انتخاباتی علیرضا زاکانی هم در گفت و گو با ایرنا درباره انصراف «علیرضا زاکانی» از ادامه نامزدی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری،‌ این موضوع را قویا تکذیب کرد و بر ادامه حضور زاکانی در عرصه انتخابات تاکید کرد.

پیش از این خبری در فضای مجازی منتشر شده بود که علیرضا زاکانی در تپه نورالشهدا غرب تهران از ادامه رقابت انتخابات به نفع «ابراهیم رئیسی» انصراف داده است که سخنگوی ستاد وی این خبر را تکذیب کرد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا،‌ همچنین انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری هستند.