در اطلاعیه شماره ۹ هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات آمده است: نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری نسبت به ثبت مشخصات نمایندگان خود در شعب اخذ رأی اقدام نمایند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات با صدور اطلاعیه‌ای از نامزد‌های انتخابات اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری درخواست کرد که نسبت به ثبت مشخصات نمایندگان خود در شعب اخذ رأی اقدام نمایند.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

اطلاعیه شماره ۹

به اطلاع نامزد‌های محترم انتخابات اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری می‌رساند، در راستای اجرای ماده ۵۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره ماده ۶۹ آیین‌نامه اجرایی قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، ضروری است به «سامانه ثبت‌نام نمایندگان نامزد‌های انتخابات» به نشانی زیر مراجعه نموده و بعد از وارد نمودن نام کاربردی و رمز عبور خود و ورود به سایت، نسبت به ثبت مشخصات نمایندگان خود در شعب اخذ رأی تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۳/۲۶ اقدام نمایند.

نشانی سایت:

https://namayandeh.shora-gc.ir

در ضمن جهت دریافت نام کاربری و رمز ورود به سایت مذکور، لازم است نامزد‌های محترم به دفاتر نظارت شورای نگهبان در استان‌ها و شهرستان‌های مراکز حوزه انتخابیه، مراجعه نمایند.