امیرابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، با بیان اینکه ما کماکان به سیاست اشتراک صفر مصمم هستیم، در واکنش به برخی تلاش های درجهت ارائه لیست‌های مجعول برای انتخابات شورای شهر گفت: هیچ تغییری در ترکیب افراد اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد.

درخواست سخنگوی شورای ائتلاف از لیست‌بازان
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

امیرابراهیم رسولی سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلاب در واکنش به تلاش برخی افراد برای ارائه لیست‌های مجعول در انتخابات شورای شهر گفت: در ساعات اخیر برخی از دوستان که توهم روش‌های تکراری گذشته را داشتند به رئیس شورا (ائتلاف نیروهای انقلاب) و اعضا فشار زیادی وارد کردند تا بتوانند افرادی از لیست خود را وارد لیست ائتلاف کنند که با مقاومت منطقی و مبتنی برعدالت و حق الناس، این اقدام عملی نشد.

رسولی افزود: این افراد پس از این ناکامی سعی دارند تا با اخبارجعلی و لیست مجعول، منویات خود را به مردم تحمیل کنند.

وی تصریح کرد: لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب درعمل به سیاست اشتراک صفر مصمم است و هیچ تغییری اتفاق نیفتاده و نخواهد افتاد.

سخنگوی ائتلاف نیروهای انقلاب خاطرنشان کرد: آقایان چمران و سروری بارها اعلام کرده اند که صرفاً سرلیست ائتلاف هستند و از این دوستان و بقیه لیست‌بازان هم می‌خواهیم با رعایت اخلاق انتخاباتی، از سوء استفاده از اسامی افراد درجهت مطرح کردن خود پرهیز کنند.