دیده‌بان ایران/ رضا رحمانی گفت: انتظار می‌رود با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رای قابل توجه مردم به آقای دکتر رئیسی، زمینه برای روکارآمدن دولتی کارآمد، انقلابی و توانمند فراهم شود.

وزیر سابق روحانی از «رئیسی» حمایت کرد
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

رضا رحمانی وزیر سابق صمت در دیدار با جمعی از فعالان حوزه صنعت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری برای مشارکت حداکثری، گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای تضمین کننده اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل توطئه‌های دشمن و خنثی کننده تحریم‌ها و تهدیدهای ضد ایرانی خواهد شد.

وی با بیان اینکه، امروز دشمنان انقلاب اسلامی خواهان تحریم انتخابات و دوستداران انقلاب اسلامی خواستار مشارکت حداکثری هستند، تصریح کرد: کسانی که مردم را از حضور در پای صندوق‌‌های رای دلسرد می‌کنند، قطعا به مردم ایران و آرمان‌های انقلاب اسلامی خیانت می‌کنند چرا که امروز حضور مردم می‌تواند پایانی بر همه مشکلات و ناکارآمدی‌ها باشد.

وزیر سابق صمت همچنین گفت: بنده به عنوان کسی که مسئولیت وزارت صنعت و کمیسیون صنایع مجلس را به عهده داشتم، یقین دارم که در صورت پیروزی آقای رئیسی، شرایط تولید متحول خواهد شد و انقلاب بزرگی در حمایت از تولید ملی رخ خواهد داد چرا که آقای رئیسی با تمام وجود به تولید ملی اعتقاد دارد.

رحمانی گفت: تحول در حوزه صنعت، معدن و تجارت موجب تحول اساسی در اقتصاد، معیشت و اشتغال خواهد شد و این مهم در برنامه‌های آقای رئیسی به عنوان یک اصل اساسی و راهبردی تعریف شده است؛ آقای رئیسی ثابت خواهد کرد که کشور ظرفیت‌ها و منابع عظیمی برای غلبه بر مشکلات دارد و این ظرفیت‌ها برای خنثی کردن تحریم‌ها کافی است.

وی  در پایان گفت: انتظار می‌رود با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و رای قابل توجه مردم به آقای دکتر رئیسی، زمینه برای روکارآمدن دولتی کارآمد، انقلابی و توانمند فراهم شود.