مهر/ دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درباره اظهارات نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: شعارها و برنامه‌های انتخاباتی برخی نامزدها دور از واقعیت است.

انتقاد تند باهنر به شعارها و وعده‌های نامزدهای انتخابات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در همایش انتخاباتی این جامعه اسلامی ضمن تشرح ضرورت مشارکت در انتخابات، گفت: تهران جزو حوزه‌های انتخابی خاصی است که هر چهار انتخابات را پیش رو دارد، تا سه چهار ماه قبل برخی دوستان تصورشان این بود که مشارکت مهم نیست و فقط حضور فردی، کارآمد در عرصه برای جبران خسارت‌ها ضرورت دارد.

وی افزود: بعد از سخنرانی مقام معظم رهبری و تأکید ایشان بر مشارکت بالا، باید با توجه به اعتقاداتی که داریم، به این نکته توجه کنیم؛ تک‌تک آراء من و شما، در روز جمعه برای سرنوشت کشور اهمیت دارد و اثرگذار خواهد بود.

باهنر عنوان کرد: اگر کسی بتواند یک رأی هم به صندوق اضافه کند، تکلیف دارد که افراد تحت نفوذ خودش را برای حضور در انتخابات تشویق کند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین درباره نحوه مناظرات انتخاباتی نیز، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در جریان مناظرات انتخاباتی مظلوم واقع شد، در این مناظرات به گونه‌ای صحبت شد که گویا جمهوری اسلامی، هیچ دستاوردی نداشته است، در حالیکه طومار اقداماتی که جمهوری اسلامی انجام داده، از جمله سازندگی و توسعه، طومار بالا بلندی است.

وی ادامه داد: آن طور که اوضاع کشور در جریان مناظرات انتخاباتی بد، نشان داده شد، نیست، همه دولت‌ها برای توسعه و اعتلای کشور تلاش می‌کنند.

باهنر تصریح کرد: باید انتخاباتی برگزار کنیم که با انتخاب مردم، اشتباهات گذشته جبران شده و فرصت‌های جدید بیشتری نیز به دست آید.

تکمیل می‌شود...