باز هم باید به ایشان گفت که بسم الله منتشر کنید. باز هم تعلیق به اینکه «اگر اعضا موافقت کنند» و بعد هم اعلام اینکه موافقت نشد، مشکل را حل نمی کند.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

یادداشتی از: سیدصادق آل طه

امروز مطابق آنچه در رسانه ها منتشر شده آقای کدخدایی گفته اند: «هر کس بخواهد، به خود فرد دلایل عدم احراز صلاحیت را اعلام می کنیم».

واقعیت آن است که برای من این میزان از «تجاهل» که در کلام و رفتار ایشان مشاهده می شود غیر قابل باور است. وقتی آقایان لاریجانی و جهانگیری و مطهری با صراحت تمام می گویند «علت عدم احراز صلاحیت آنها را بگویید» چرا این مقدار تعلیق و «اگر و اما» را باید در کلام سخنگوی شورای نگهبان مشاهده کنیم؟

⁉️گویا آقای کدخدایی می خواهد تا چند روز فشار های مطرح شده از جانب افکار عمومی را با چنین جملات تعلیقی مدیریت کند و بعد هم که آبها از آسیاب افتاد همه چیز را به فراموشی بسپارد. اما این بار داستان متفاوت است و فضای آزاد اطلاع رسانی و افکار عمومی داستان را رها نخواهد کرد. 

و نکته جالب تر اینکه ایشان می گوید که خود ایشان هم دلیل رد صلاحیت ها را نمی داند. حال باید پرسید پس چه چیزی را می خواهید اعلام کنید؟

و نکته دوم هم در مصاحبه کدخدایی شنیدنی است. ایشان درباره سخنان آقای مصلحی می گوید:«دیروز فیلم جلسه بررسی صلاحیت آقای هاشمی رفسنجانی را به همراه برخی اعضای شورای نگهبان بازبینی کردیم و آقای مصلحی چیزی که گفته بودند را در آن جلسه بیان نکرده بود احتمال دارد در صورت موافقت اعضای شورای نگهبان، فیلم آن بخش از سخنان آقای مصلحی را منتشر کنیم»

باز هم باید به ایشان گفت که بسم الله منتشر کنید. باز هم تعلیق به اینکه «اگر اعضا موافقت کنند» و بعد هم اعلام اینکه موافقت نشد، مشکل را حل نمی کند. 

و نکته آخر آنکه خوب است جناب کدخدایی فقط یک لحظه از کسوت سخنگویی به در آید آنگاه ذره ای از سخنان خود را نخواهد پذیرفت و با همه ما هم عقیده خواهد شد./ جماران