یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.

تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و وزرا
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

احمدحسین فلاحی به همراه ۹ نفر از نمایندگان به وزیر کشور: لزوم رسیدگی به دخالت‌های غیرکارشناسی استاندار همدان در همه امور. به وزیر نیرو: لزوم تسریع در تامین آب شرب شهرستان همدان.

جلال محمودزاده نماینده مهاباد به رئیس جمهور و وزیر کشور: ضرورت رعایت اصول قانونی و ارزیابی‌های زیست محیطی در صدور سایت‌های پسماند زباله شهری.

بهروز محبی نجم‌آبادی و ۵۴ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تسریع در اجرای مصوبه اعمال آخرین مدرک فرهنگیان.

حسینی امامی راد به همراه ۵۴ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: لزوم تسریع در رسیدگی به آمار قربانیان ویروس کرونا.

رسول فرخی به همراه ۳۰ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی: ضرورت بررسی و بازنگری در بخشنامه بنیاد مسکن درباره تفکیک زمین روستاییان. به رئیس جمهور: لزوم تبدیل وضعیت شاغلان شرکتی، قراردادی و ضرورت جذب نیرو توسط سازمان استخدامی کشور با ایجاد فرصت برابر برای همه، به رئیس جمهور و وزرای اقتصاد و جهاد کشاورزی: ضرورت برنامه ریزی به موقع برای جبران خسارت کشاورزی و باغداران به ویژه کشاورزان محترم بخش دیلمان و پیرکوه استان گیلان.

معین الدین سعیدی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: لزوم اجرای کامل بیمه صیادان و لحاظ این شغل به عنوان یکی از مشاغل سخت. به وزیر آموزش و پرورش: لزوم جذب نیروهای آموزشی موسوم به کارنامه سبز. 

حسین میرزایی نماینده اصفهان به رئیس جمهور: لزوم شفاف سازی در خصوص کمک هزینه افطاری واریز شده به حساب طلاب و روحانیون.

احمد محرم زاده به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات: چرا درباره زیرساخت های مناطق محروم و کمتر توسعه یافته اقدام جدی به عمل نمی‌آید؟ به وزیر میراث فرهنگی و گردشگری: لزوم اقدام عملی درخصوص ثبت جهانی بقعه شیخ شهاب الدین اهری.

عباس جهانگیرزاده به وزیر نیرو: لزوم تسریع در رفع کمبود و قطعی مکرر آب در روستاهای مرزی استان اردبیل. به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت رسیدگی به افزایش بی رویه شهریه مدارس غیرانتفاعی.

مهدی طغیانی به وزیر آموزش و پرورش و وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: ارائه گزارش از اجرای قانون الزام دولت در تعیین سرفصل جنایات و توطئه‌های آمریکا در کتاب‌های درسی مدارس و دانشگاه‌ها. 

احمد مرادی نماینده بندرعباس به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت بازنگری در برگزاری امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم در شرایط کرونایی.

علی اکبر علیزاده برمی به همراه ۵۰ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور و وزیر امور خارجه: لزوم رعایت فرمان و سیاست قطعی رهبری و قانون اقدام راهبردی رفع تحریم‌ها در مذاکرات هسته‌ای.