خانه ملت/ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با‌بیان‌اینکه رییس جمهور باید بتواند با یک فراغ بالی تیمی از وزرا که بتواند با آنها به خوبی همکاری کند، برگزیند تاکیدکرد که ما نباید وی را تحت فشار قرار دهیم به صورتی که ناچار باشد به سمت گزینه‌ای برود که شاید بهتر از آن را سراغ داشته باشد.

نظر قاضی زاده درباره انتخاب اعضای کابینه دولت رئیسی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سیدامیرحسین قاضی زاده هاشمی  در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به اهمیت انتخاب اصلح اعضای کابینه دولت سیزدهم، گفت:  آقای رییسی باید بتواند با یک فراغ بالی تیمی از وزرا که بتواند با آنها به خوبی همکاری کند، برگزیند و ما نباید وی را تحت فشار قرار دهیم به صورتی که ناچار باشد به سمت گزینه‌ای برود که شاید بهتر از آن سراغ داشته باشد، بنابراین ممکن است گزینه‌ای از نظر ما اصلح باشد، اما مهم این است که رییس جمهور که ریاست کابینه دولت را برعهده دارد بتواند با اعضای آن به خوبی همکاری کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: بنده موافق تحت فشار قرار دادن رییس جمهور و فضاسازی برای انتخاب اعضای کابینه دولت نیستم و معتقدم آقای رییسی باید بتواند با مشاوران خود مشورت کند و بهترین ترکیب را برای هیات دولت بچیند.

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، تصریح کرد: آنچه مسلم است هماهنگی بین اعضای کابینه دولت مهمتر از عملکرد تک تک اعضای آن است، بنابراین این خیلی مهم است که آنها بتوانند به شکل مطلوبی با یکدیگر همکاری کنند. کما اینکه ما در گذشته وزرای قوی بسیاری داشتیم که تمام مدت با هم درگیری داشتند و این موضوع دولت را با مشکل مواجه کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: آقای رییسی حدود 60 روز فرصت دارد تا اعضای کابینه خود را مشخص کند، بنابراین امیدواریم در فضایی آرام بهترین انتخاب‌ها را داشته باشد، چرا که ما بسیار عقب هستیم و باید کار زیادی برای نیل به شرایط مطلوب در کشور انجام دهیم.