ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: بامداد امروز افسر وظیفه‌شناس پلیس مشهد که با موتورسیکلت در حال گشت‌زنی بود، هنگام انجام وظیفه برای دستگیری متهم سرقت خودرو وانت نیسان با اقدام عمدی راننده و برخورد خودرو به او دچار حادثه شده و به شهادت رسید.

شهادت یک مامور پلیس در مشهد + جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

سردار محمدکاظم تقوی روز شنبه با اعلام این مطلب به خبرنگاران افزود: افسر جان‌برکف کلانتری طرق مشهد ساعت ٦ و ٣٠ دقیقه بامداد امروز هنگام گشتزنی با موتورسیکلت، پس از درخواست یکی از شهروندان در خصوص توقیف یک دستگاه خودرو نیسان وانت سرقتی وارد عمل شد که راننده خودرو سرقتی،  بی توجه به دستور ایست افسر پلیس، اقدام به حرکت کرده و با برخورد عمدی خودرو به مامور انتظامی،  ستوان دوم "محمد قاینی نیازآبادی" وی را به شدت مجروح کرده و از صحنه گریخت.
وی ادامه داد: افسر پلیس به بیمارستان امدادی مشهد منتقل شد اما تلاش تیم پزشکی موثر واقع نشد و این افسر نیروی انتطامی به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
سردار تقوی با تبریک و تسلیت شهادت ستوان دوم قاینی نیاز آبادی به خانواده صبور و همرزمان پرتلاشش در فرماندهی انتظامی مشهد، گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی خراسان رضوی با تحقیقات گسترده و در عملیاتی ضربتی، عامل شهادت افسر پلیس مشهد را شناسایی و در خانه ای دستگیر کردند که در بازرسی از محل مقادیری اموال سرقتی دیگر نیز کشف شد.

سردار تقوی افزود: با دستور تخصصی مقام قضایی تحقیقات از متهم پرونده آغاز شده و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است،  از این افسر پلیس ۲ دختر ۶ و ۴ ساله به یادگار مانده است.