برخی منابع گزارش دادند که همزمان با سفر وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی به امارات، یک مقر موساد در شمال عراق هدف حمله راکتی قرار گرفته است.

حمله به مقر موساد در اربیل
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

پایگاه خبری «قطر عاجل» به نقل از منابع عراقی در این خصوص گزارش داد که یک گروه مسلح، پایگاهی را در شهر اربیل، مرکز منطقه کردستان عراق هدف قرار داده که گفته می‌شود متعلق به موساد بوده است.

این رسانه به نقل از منابع عراقی خبر داد که حمله راکتی علیه «مرکز عملیات و رصد موساد» صورت گرفته و تعدادی از افراد مستقر در این مقر کشته شده‌اند.

قطر عاجل در ادامه با اشاره به اینکه تل‌آویو و اربیل هنوز واکنش رسمی به این خبر نشان نداده‌اند، خاطرنشان کرد منابعی که این خبر را نقل کرده‌اند از افراد نزدیک به گروه‌های مقاومت عراق بوده‌اند.

بنا براین گزارش، این حمله، همزمان با سفر «یائیر لاپید» وزیر امور خارجه کابینه جدید رژیم صهیونیستی و نخست‌وزیر چرخشی این رژیم به امارات صورت گرفته است.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، امروز در سفر به ابوظبی، رسماً سفارت و سرکنسولگری تل‌آیو را در امارات را افتتاح کرد.

ابوظبی و تل‌آویو در ماه سپتامبر گذشته با وساطت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا توافقی موسوم به ابراهیم را امضاء و رسماً روابط دیپلماتیک خود را عادی‌سازی کردند.

پس از امضای این توافق، روابط دو طرف در مدت زمان کوتاه شاهد پیشرفت‌ چشمگیری بود تا جایی که ابوظبی و تل‌آویو با اعزام چند هیأت در زمینه‌های مختلف توافق همکاری امضاء کردند.