سرپرست موسسه اطلاعات گفت: انتصاب آقای اژه‌ای به چند دلیل انتخاب مناسبی بود؛ یکی اینکه وی از باسابقه‌ترین عناصر خدمتگزار در خود قوه قضاییه و از کسانی که سالیان متمادی و با تناسب اولیه، رشد کرده، ارتقا پیدا کرده، تجربه آموخته، آموزش دیده و آموزش دیده، به سمت رییس دستگاه قضا منصوب شده است.

محمود دعایی: انتصاب آقای اژه‌ای مناسب بود
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی سرپرست موسسه اطلاعات  با اشاره انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای به‌عنوان رئیس دستگاه قضا از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: انتصاب آقای اژه‌ای به چند دلیل انتخاب مناسبی بود؛ یکی از دلایل آن اینکه مانند انتخاب آقای رئیسی که یکی از بهترین انتخاب‌ها بعد از شهادت شهید بهشتی بود، این انتصاب هم به همین دلیل می‌تواند مناسب باشد.

سرپرست موسسه اطلاعات اضافه کرد: علت مناسب بودن این انتخاب‌ آن است که یکی از باسابقه‌ترین عناصر خدمتگزار در خود قوه قضاییه و از کسانی که سالیان متمادی و با تناسب اولیه، رشد کرده، ارتقا پیدا کرده، تجربه آموخته، آموزش دیده و آموزش دیده، به سمت رییس دستگاه قضا منصوب شده است. این‌ها عناصری هستند که برای احیای قوه قضاییه و فضای جدیدی که جامعه نیاز دارد، مناسب هستند.

وی بیان داشت: من مطمئن هستم که ایشان راه آقای رئیسی را که تحولی در قوه قضاییه ایجاد کرده بود و باعث امید جامعه شده بود جناب آقای اژه‌ای هم با همان قاطعیت راه را ادامه خواهند داد و یکی از مناسبترین انتصاب‌هایی بود که انجام شد.

حجت‌الاسلام دعائی در خصوص کارنامه و سبقه حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای ابراز داشت: کارنامه آقای اژه‌ای کارنامه تخصصی توأم با آگاهی‌هایی بوده که در هر زمینه‌ای که مسئولیت داشتند سعی کردند که دقیق و منضبط عمل کنند.

سرپرست موسسه اطلاعات در پایان ابراز داشت: برای ایشان آرزوی موفقیت داریم و امیدوار هستیم که خداوند ایشان را یاری کند و مجموعه دردمند و آگاه مسئول در قوه قضاییه به عنوان بازوان ایشان در کنارشان باشند و به همان ترتیبی که آقای رئیسی را یاری کردند ایشان را هم یاری کنند.