ما قصد داریم تو این مقاله به شما بگوییم چرا باید اخبار ارز دیجیتال را دنبال کرد.

اخبار ارز های دیجیتال
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

اخبار ارز های دیجیتال

2

از آنجایی که بازار رمز ارز ها این روزها رونق بسیاری گرفته است و افراد زیادی در جهان به سراغ بازار ارز های دیجیتال می ایند ، اخبار این مارکت نیز طرفدار خاص خود را پیدا کرده است.

یکی از مهم ترین عواملی که می تواند در روند بازار اثر خود را بگذارد اخبار فاندامنتال اون مارکت است . اصولا افرادی که در هر مارکتی معامله انجام می دهند برای خود استراتژی خاصی دارند که قطعا عده ای از این افراد تکنیکالیست هستند و عده ای دیگر فاندامنتال کار هستند .

البته تیم زوم ارز به شما پیشنهاد می کند اگر می خواهید وارد بازار ارز های دیجیتال شوید بهتر است هم آخرین اخبار ارز دیجیتال را دنبال کنید و هم به سراغ آموزش تحلیل تکنیکال باشید.

ما در زوم ارز جدیدترین اخبار ارز های دیجیتال و صرافی های و تمام موارد مهم را دنبال می کنیم و آن اخبار را در کوتاه ترین زمان برای شما انتشار می دهیم همچنین به معرفی و بررسی ارز های دیجیتال مختلف پرداخته ایم و کامل ارز های دیجیتال را از نظر فنی و فاندامنتال بررسی نموده ایم.

و درباره آموزش تحلیل تکنیکال باید بگویم که دیگر برای آموزش تحلیل تکنیکال نیاز به پرداخت هزینه ندارید و ما در زوم ارز برای شما پکیج کامل آموزش تحلیل در ارز های دیجیتال را به صورت رایگان آماده کرده ایم.

نکته مهم دیگر از زوم ارز این است که تحلیل تکنیکال ارز های دیجیتال مهم را مثل تحلیل بیت کوینتحلیل اتریوم را به صورت روزانه روی سایت زوم ارز قرار می دهد و شما می توانید به صورت روزانه تحلیل رمز ارز های مهم را مطالعه نمایید.

یکی از خصوصیات خوب تیم زوم ارز این است که همه موارد را به صورت کامل و همراه با ویدیو توضیح داده است ، مثلا چند تا از آموزش هایی که به صورت کامل و ویدیویی گفته شده است ، به شرح زیر است :

  1. آموزش کامل صرافی بایننس
  2. آموزش صرافی یونی سواپ
  3. آموزش کیف پول تراست
  4. آموزش کیف پول اتمیک
  5. آموزش کیف پول کوینومی
  6. و ...

 

ما در ادامه می خواهیم به مهم ترین اخبار امروز در حوزه ازر های دیجیتال و همچنین به تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین بپردازیم:

 

آخرین اخبار ارز های دیجیتال 

 

3

  1. دلایل علاقه ایلان ماسک به دوج کوین

به گزارش زوم ارز از وبسایت معتبر U.Today، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا یک نامه سرگشاده از خالق پادشاه میم کوین ها یعنی دوج کوین که با اکانت توییتری Shibetoshi Nakamoto توییت های خود را می‌نویسد را ریتوییت کرد و در این عکس بیلی مارکوس به ویژگی های زیر را برای دوج کوین نوشته بود:

مهربانی، همدلی، سرمایه و خلاقیت، احمقانه و پوچ بودن

بیلی مارکوس باور دارد که این موارد ارزش های واقعی یک جامعه هستند.

ایلان ماسک مدیرعامل منحوس تسلا نیز با ریتوییت کردن این متن نشان داد که او نیز با بیلی مارکوس هم عقیده است.

 

  1. دعوای بایننس و کوین بیس 

به گزارش زوم ارز از وبسایت U.Today ، صرافی دیجیتال ایالات متحده یعنی Coinbase طی آخرین توییت خود به بزرگترین صرافی دیجیتال چینی جهان  یعنی Binance که بزرگترین رقیب خود می‌باشد حمله کرد.

شایان ذکر است که بدانید این دو صرافی رقابت بسیار شدیدی با یکدیگر دارند.

این پلتفرم معاملاتی با افتخار اعلام کرد که هرگز هک یا تعطیل نشده و است و مدعی شد که امن ترین صرافی دیجیتال جهان می‌باشد.

این توییت و حمله ی کوین بیس به صرافی بایننس به دنبال این خبر بود که قانونگذاران انگلیسی و کانادایی و سایر کشور ها نظارت خود را بر روی بایننس بیشتر کردند تا جایی که اداره رفتار مالی بریتانیا اعلام کرد که بایننس حق فعالیت در این ناحیه از کره خاکی را ندارد و صرافی بایننس نیز در پاسخ اعلام کرد که یک پلتفرم معاملاتی مجزا برای بریتانیا با نام Binance.UK راه اندازی کرده است.

 

  1. تلاش های بی فایده ایلان ماسک برای افزایش قیمت دوج کوین 

به گزارش زوم ارز از وبسایت پیشرو دنیای ارز های دیجیتال U.Today، مشترک ترین موضوع بین دوج کوین و پوشه میم های تولید شده از سوی ایلان ماسک این است که هر دو بصورت نامحدود عرضه می‌شوند.

مدیرعامل تسلا و شرکت اسپیس ایکس یک نسخه از میم Man Distracted By Laptop  را منتشر کرد که در این میم سه زن در کنار یک مرده نشسته اند ولی او هیچ توجهی به آنها ندارد و در حال نگاه کردن به لپ‌تاپ خود است.

 ایلان ماسک در این میم یک نمودار شدیداً صعودی از دوج کوین را در صفحه نمایش این لپ‌تاپ قرار داده بود و این مرد در تصویر بی توجه نسبت به زن های اطراف خود به نمودار صعودی دوج کوین نگاه می‌کرد.

به دنبال این توییت ایلان ماسک، دوج کوین فقط در مودت دو دقیقه افزایش قیمت 3 درصدی را تجربه کرد و ایلان ماسک به دنبال قدرت نمایی و اثبات این موضوع که هنوز هم در بازار قدرت دارد بود ولی این افزایش قیمت کوتاه مدت بود و به سرعت خنثی شد.

 

  1. دیدار مدیرعامل صرافی کوین بیس و  مدیر بانک فدرال ایلات متحده

به گزارش زوم ارز از وبسایت CoinTelegraph، رییس هیئت مدیره بانک فدرال ایالات متحده آقای جروم پاول با مدیرعامل صرافی دیجیتال کوین بیس دیدار کرد و  پس از آن نیز مدیر این بانک با برایان آرمسترانگ مدیرعامل کوین بیس دیدار خواهد کرد.

بنا به اطلاعات منتشر شده از سوی برایان آرمسترانگ، رییس بانک فدرال ایالات متحده جلسه ای 30 دقیقه ای با برایان آرمستراگ داشته و علاوه بر آن رییس سابق مجلس نمایندگان پاول رایان نیز با او در 11 می دیدار داشته است.

آرمسترانگ اعلام کرد که هدف او از دیدار با مدیران مختلف ایالات متحده و اعضای کنگره، پاسخگویی به سوالات آنها در مورد ارز های دیجیتال است و وضوح نظارتی بیشتری را برای آنها توضیح داده است.

 

  1. علاقه شدید گری اسکیل به کاردانو

به گزارش زوم ارز از U.Today ،روز جمعه مدیرعامل گری اسکیل اعلام کرد که کاردانو را به صندوق سرمایه گذاری بزرگ دارایی دیجیتال خود اضافه کرده است.

پنجمین ارز برتر بازار ارز های دیجیتال که مبتنی بر الگوریتم PoS است در حال حاضر سومین دارایی بزرگ صندوق مدیریت سرمایه گری اسکیل می‌باشد و پشت سر دو رمز ارز بزرگ بازار ارز های دیجیتال یعنی بیت کوین و اتریوم قرار دارد و 4.26 درصد از دارایی های گری اسکیل را تشکیل می‌دهد.

برای اطلاع از تمامی اخبار دنیای ارز دیجیتال به کانال تلگرامی ما به نشانی @zoomarz98 بپیوندید.

 

تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بیت کوین : 

این تحلیل در تاریخ 12-04-1400 نوشته شده است:

بنده می خواهم تحلیل ارز دیجیتال بیت کوین در تایم فریم هفتگی مورد بررسی قرار دهم ،همچنین این تحلیل از دیتای صرافی بیترکس می باشد :

همانطور که مشاهده می کنید بیت کوین هنوز روند صعودی خود را از دست نداده است اما دچار یک اصلاح نسبتا بزرگ شده است ؛ اصولا این اصلاح ها در تمام مارکت های مالی است ، قط زمانی که این اصلاح ها رخ میدهد تریدر های حرفه ای مجدد شروع به خرید می نمایند و تریدر های مبتدی شروع به فروش ارز های خود می کنند .

بر اساس عکسی که مشاهده می نمایید حمایت 30 هزار دلار حمایت بسیار قوی است که الان مدتی است در این حمایت رنج میزند و هنوز موفق به شکست کامل این منطقه نشده است

در صورتی که شکست کامل رخ دهد می تواند محدوده های 20 تا 23 هزار دلار را لمس کند .

نظر تیم زوم ارز این است که تمام این ریزش ها آفر هایی است برای خرید های مجدد و ورود پول کافی به این بازار .

از آنجایی که یک واگرایی در نمودار حس می شود. شایان ذکر است نگفتم واگرایی رخ داده است چون هنوز تغییر فاز صورت نگرفته است . اما احساس می شود بعد از یک بازار ریزشی و رنج نسبت به این واگرایی احتمالی بازار بسیار خوب و سود ده ای را داشته باشیم .

البته تا این بازار خوب پیش بینی می شود چندین هفته فاصله است.

 

4

از اینکه تا پایان مقاله"آخرین اخبار ارز دیجیتال" با ما همراه بودید از شما سپاس گزاریم.