با تهیه سرور مجازی با آی پی ثابت برای ترید خطراتی که استفاده از VPN می تواند برای شما داشته باشد به هیچ عنوان نخواهد داشت به عنوان مثال با قطع اینترنت به هیچ عنوان آی پی اصلی شما در سایت صرافی آشکار نمی شود فقط اتصال شما به سرور مجازی از دست می رود و هیچگونه خطری حساب شما را تهدید نخواهد کرد.

آی پی ثابت برای ترید
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

قبل از انجام هرگونه سرمایه‌گذاری در مورد ارزهای دیجیتالی و پا گذاشتن در این عرصه ضروری است یک آی پی ثابت برای ترید  رمز ارزها در صرافی های بین المللی تهیه کنید.

اکثر صرافی های مهم دنیا ازجمله صرافی بایننس ورود ما ایرانی ها را محدود کرده اند یک آی پی ثابت برای ترید به شما این امکان را می دهد که از هر نظر یک سرمایه گذاری مطمئن و بدون ریسک بسته شدن حساب را داشته باشید.

چطور می توانم آی پی ثابت برای ترید ارزهای دیجیتال داشته باشم ؟

برای داشتن یک آی پی ثابت برای ترید رمز ارزها تهیه یک سرور مجازی ترید یک راهکار کاملا عاقلانه و بدون خطر می باشد. سرور مجازی ترید که به آن VPS ترید نیز می گویند یک کامپیوتر شبیه کامپیوترهای معمولی ما می باشد. این کامپیوتر شامل رم ، سی پی یو، هارد و... کلیه سخت افزارهای یک کامپیوتر معمولی می باشد. این کامپیوترها که همان سرور مجازی ترید می باشند در دیتاسنترهای کشورهای مختلف دنیا واقع شده است. و بصورت 24 ساعته روشن و در دسترس ما قرار دارند. با خرید این سرور ها بصورت ماهانه، سه ماهه، شش ماهه، یا سالیانه شما می توانید این کامپیوتر را بر روی صفحه دسکتاپ لپتاب یا کامپیوتر و حتی گوشی موبایل خود داشته باشید و  با باز کردن سایت های مختلف صرافی به عنوان کاربر آن کشور به معامله و ترید رمز ارزها بپردازید بدون هیچگونه خطر و ریسک و بدون مشکوک شدن سیستم سایت صرافی شما.

با تهیه سرور مجازی با آی پی ثابت برای ترید خطراتی که استفاده از VPN می تواند برای شما داشته باشد به هیچ عنوان نخواهد داشت به عنوان مثال با قطع اینترنت به هیچ عنوان آی پی اصلی شما در سایت صرافی آشکار نمی شود فقط اتصال شما به سرور مجازی از دست می رود و هیچگونه خطری حساب شما را تهدید نخواهد کرد.

آی پی ثابت برای ترید با داشتن سرور مجازی ترید تنها و تنها به شما تعلق دارد و هیچکس دیگری با این آی پی وارد هیچگونه سایت اینترنتی و هیچ سایت صرافی نخواهد شد، پس شما به هیچ عنوان نگرانی بابت تخلف با ای پی خود را نخواهید داشت. سرور مجازی ترید به شما یک آی پی ثابت و پایدار و دائمی می دهد که تا هرگاه نیاز داشته باشید و قصد تمدید آن را داشته باشید برای شما باقی خواهد ماند.

VPS-binance-what-we-need-in-binance-scaled

چگونه به سرور مجازی ترید متصل و یک آی پی ثابت برای ترید داشته باشم؟

همانگونه که در بالا اشاره کردیم شما  می توانید دسکتاپ سرور مجازی ترید را بر روی صفحه کامپیوتر و یا گوشی خود داشته باشید. برای آوردن صفحه دسکتاپ سرور مجازی بر روی دستگاه خود باید از راه دور به آن ریموت بزنید. این کار بوسیله یک نرم افزار به نام ریموت دسکتاپ کانکشن انجام می شود.این نرم افزار یک نرم افزار پیش فرض ویندوز می باشد و نیاز به نصب بر روی ویندوز ندارد ولی برای سیستم عامل اندروید و ios و دیگر سیستم عامل ها حتما باید آن را دانلود و نصب کنید.

آیا سخت افزار کامپیوتر و گوشی من برای استفاده از VPS ترید مهم است ؟

برای اینکه بتوانید به سرور مجازی ترید با یک آی پی ثابت برای بایننس و ترید متصل شوید به هیچ عنوان مدل گوشی، لپتاب، کامپیوتر، و هر گونه دستگاه که قصد اتصال به VPS ترید از طریق آن را دارید  اهمیتی ندارد و همچنین قدرت سخت افزاردستگاه نیز تاثیری ندارد.شما با هر نوع دستگاه با هر مدل و سخت افزاری می توانید به سرور مجازی ترید خود متصل شوید و از آن براحتی مانند یک کامپیوتر معمولی استفاده کنید.

آیا سرعت اینترنت ونوع سرویس اینترنت من برای اتصال به سرور مجازی ترید و سرعت آن تاثیر دارد؟

بسیاری از کاربران بر این باور هستند که برای تهیه VPS ترید و برای تهیه آی پی ثابت ترید سر عت اینترنت و نوع اینترنت آنها مهم است.  باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که با هر نوع اینترنت و هرگونه سرعت اینترنت شما می توانید به VPS ترید متصل شوید و سرعت اینترنت شما هیچ تاثیری بر روی سرعت اینترنت سرور مجازی ترید و سرور مجازی بایننس ندارد. تنها تاثیری که ممکن است داشته باشد تاثیر آن بر روی سرعت سیستم سرور می باشد ، بطوری که مقداری باز و بسته کردن پنجره ها را راحت تر و کار با سرور را روان تر می کند. اما نکته مهم و اساسی این است که اینترنت شما به هیچ عنوان نباید قطعی داشته باشد، در صورت قطع و وصل شدن اینترنت ، اتصال شما به سرور مجازی ترید از دست می رود و پنجره ریکانکت برای شما باز می شود.این قطعی ها ی پی در پی ممکن است برای شما ناخوشایند باشد ولی خطری از جهت ثبت آی پی اصلی شما در سایت  صرافی مورد نظر را نخواهد داشت. سرعت اینترنتی که برای سرور مجازی ترید تهیه شده پورت 10 گیگابیت است که معادل 10,000 مگابیت بر ثانیه است .

6

 

آی پی ثابت برای ترید را از کجا تهیه کنیم ؟

شرکت وب داده ارائه کننده سرور مجازی ترید و سرور مجازی بایننس می باشد که بهترین و مطمئن ترین آی پی ثابت برای ترید را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین اگر به سرور مجازی نیاز دارید که پینگ پایین به سایت های خارجی داشته باشد می توانید از سرور مجازی هلند استفده نمایید. شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت وب داده :

http://webdade.com

https://webdade.com/trade-vps

اقدام به تهیه سرور مجازی ترید کنید .

امید واریم این مقاله آموزشی بتواند به شما در انتخاب آی پی ثابت برای ترید به جهت حفظ سرمایه تان به کمک سرور مجازی ترید کمک کند.

برای دریافت هر گونه اطلاعات در زمینه شیوه خرید و یا راه‌اندازی سرور مجازی ترید، میتوانید با شماره :

۰۲۱۹۱۳۰۰۲۱۰ که شماره تماس شرکت وب داده است، تماس حاصل فرمایید.