در ادامه به بررسی بعضی از برندهای این اتصالات برای شناخت بیشتر شما پرداخته‌‎ایم.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مزایای ارزشمند اتصالات پلیکا سبب کاربرد فراوان این محصول در صنایع مختلفی چون ساختمان سازی، نفت و گار، فاضلاب و... شده و توانسته گامی بزرگ در جهت سهولت و پیشرفت آن‎‌ها بردارد. با شناخت ارزش‌‎های این محصول و گسترده شدن صنایع مختلف، شرکت‎‌ها و برندهای گوناگونی در تولید اتصالات پلیکا تلاش نمودند تا محصولاتی با کیفیت و مرغوبی را در اختیار متقاضیان قرار دهند.

 

image_1654604194315bee7a6e854b4d6ce8628b79b424

خوشبختانه در طی سال‎‌های اخیر تولیدکنندگان زیادی در داخل کشور توانستند با استفاده از تجربه و تخصص خود محصولات و اتصالات مرغوبی را تولید کرده و بخشی از نیاز بازار داخلی را تأمین نمایند. از جمله روش‎‌های تولیدی لوله و اتصالات پلیکا می‌توان به روش اکستروشن، پوشش دهی دورانی، تزریق یا فشاری اشاره نمود که هدف از به کار بردن این روش‌‎ها ایجاد اتصالات و لوله‎‌هایی مقاوم در برابر عوامل مختلفی چون رسوب زدگی، اصطحکاک و ... می‎‌باشد. این اتصالات می‌توانند بنا به درخواست و سفارش متقاضیان در سه نوع اتصالات لوله پلیکا فلنجی، پیچی، مکانیکی و از طریق چسب تولید شوند.

انواع اتصالات پلیکا - اتصالات PVC با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

ویژگی‎‌های بهترین لوله و اتصالات پلیکا

با توجه به این که قرار است از اتصالات فاضلابی و یا ساختمانی، مواد مختلفی عبور کنند این لوله‎‌ها از هر لحاظ مقاوم می‎‌باشند به طوری که در برندهای با کیفیت و نوع مرغوب آن‎‌ها شاهد خوردگی اتصالات در برابر مواد مختلف نخواهیم بود و مواد سازنده این اتصالات توانایی مقاومت در برابر مواد شیمیایی و دمایی تا حدود 140 درجه سانتی گراد را خواهند داشت. یکی از مهم‎‌ترین ویژگی‌‎های این لوله‎‌ها مقاومت در برابر فشارهای وارده و بدون ایجاد شکستگی می‎‌باشد. سبک وزن بودن و عدم ایجاد تأثیرات منفی بر روی آب‎‌ می‌تواند نشان دهنده کاربردی بودن این لوله‎‌ها در اتصالات ساختمانی باشد.

معرفی برندهای لوله و اتصالات

همانطور که کمی قبل اشاره کردیم بسیاری از شرکت‎‌ها با شناخت کاربردهای این اتصالات بر اساس تجارب خود شروع به تولید و ساخت آن نمودند و امروزه به عنوان برندهای ایرانی محصولات خود را در بازار عرضه می‎‌نمایند. خوب است بداید که لوله‎‌ و اتصالات پولیکا یا همان لوله‎‌های u-pvc، به علت نصب آسان وعدم نشت مواد از پر مصرف‌ترین لوله‎‌ها پس از لوله‎‌های پلی اتیلن محسوب می‌شوند که  کاربرد عمده‎‌ی آن در خصوص سیستم آب و فاضلاب می‌‎باشد چرا که ویژگی‌های برتر این لوله‎‌های مدل پلاستیک ، نسبت به لوله‎‌های فلزی سبب محبوبیت آن در بین ساختمان سازان شده است. در ادامه به بررسی بعضی از برندهای این اتصالات برای شناخت بیشتر شما پرداخته‌‎ایم.

  • نگین پلیمر سامین: لوله و اتصالات تولید شده توسط این برند شامل انواع معمولی، نیمه قوی، فشار قوی بوده که در سایزهای متفاوت 20 تا 400 میلیمتری تولید می‌شود. محصولات این برند را در زمینه عبور سیم و کابل برق، کانال‎‌های عبور هوا، جمع آوری آب باران، شبکه فاضلاب خانگی و شهری به نمایندگی فروشگاه لوله آنلاین عرضه می‌شود که با مراجعه به سایت این فروشگاه می‎‌توانید از لیست قیمت نگین پلیمر سامین اطلاع یابید و بر اساس بودجه و کیفیت مدنظر خود آن‎‌ها را بر گزینید. خوب است بدانید که لوله‎‌های تولیدی این برند به سبب عدم ایجاد نشتی می‌توانند از آلودگی محیط زیست جلوگیری به عمل آورند.

     

    image_37edf4f49f0d924ba35b3381e29f3347fcd4b12d

     

    • اصفهان پلاست: یکی دیگر از برندهای معتبر در زمینه تولید لوله و اتصالات آبیاری برند اصفهان پلاست بوده که سعی دارد با به کار گیری فناوری‎‌های بروز، متخصصین برجسته و نیز برنامه ریزی مدون و با ارائه محصولاتی با کیفیت به برندی معتبر در زمینه لوله و اتصالات تبدیل شود. از جمله محصولات تولیدی توسط این شرکت می‌توان به انواع فیلتر، اتصالات پیچی، لوله قطره‎‌ای، شیرهای پلیمری، لوله‎‌های آب رسان و... اشاره نمود که می‌توانید با مراجعه به سایت لوله آنلاین که در واقع نمایندگی این برند محسوب می‌شود، به خرید محصولات آن بپردازید. ولی از میان لیست قیمت اصفهان پلاست لوله‎‌های پلی اتیلن توانسته در زمینه کشاورزی و حفظ آب در فصل‌‎های کم باران نقش گسترده‎‌ای را ایفا نماید.

       

      image_7b7df1028b0fd7595402c2bde45339a26999803e

       

      • پارس خاور: طراحی خاص و منحصر به فرد محصولات تولیدی شرکت پارس خاور توانسته این برند را به یکی از بهترین برندهای تولید انواع اتصالات و شیر آلات تبدیل کند. محصولات شرکت پارس خاور از با کیفیت‎‌ترین محصولات موجود در بازار بوده که توانسته استانداردهای لازم وزارت جهاد کشاورزی و ملی را کسب نماید. از ویژگی‌‎های ارزشمند این برند در وضعیت اقتصادی کنونی می‌توان به کاهش هزینه‎‌های محصولات تولیدی اشاره نمود. محصولات تولید شده توسط برند پارس خاوران شامل انواع اتصالات ساختمانی، فاضلابی، کشاورزی، دامپزشکی و برق می‎‌باشد.شما می توانید لیست قیمت پارس خاور را با بالاترین تخفیف از لوله آ«لاین تهیه کنید

         

        image_f2d9ab406d3fb28d723a09b486021bdc0f199efc

        نکاتی در خصوص خرید محصولات لوله و اتصالات پلیکا

        بعد از شناخت برندهای معروف و معتبر، به جای مراجعه به فروشگاه‌‎های مختلف و گرفتار آمدن در دام بعضی از فروشندگان سودجویی که سعی در فروش اجناس تقلبی و بی‌کیفیت دارند و در نتیجه متحمل شدن ضررهای مالی به جهت خرید دوباره این محصولات بهتر است بعد از شناخت برندهای معتبر به نمایندگی آن‌‎ها در سایت‎‌های فروش آنلاین مراجعه نموده و به مقایسه‌‎ی محصولات و بررسی مشخصات هر یک بپردازید و محصول مورد نظر خود را نیز به صورت آنلاین و غیرحضوری خریداری نمایید.

        اما موضوعاتی که در خصوص بررسی این محصولات می‎‌بایست به آن توجه شود شامل:

        • هدف از خرید: یکی از مهمترین موضوعات در خرید هر محصولی تعیین هدف از تهیه آن محصول و انتظاراتی که از آن داریم می‌‎باشد چرا که عدم توجه به این امر موجب دوباره کاری خواهد شد. این مسئله در خصوص خرید لوله و اتصالات پلیکا نیز صدق می‌کند زیرا همان طور که در قسمت‌‎های قبلی این مقاله اشاره شده بود لوله‎‌های پلیکا در اجناس قوی، معمولی، فشارقوی، نیمه قوی موجودند که برای امری چون لوله کشی فاضلاب نیاز به خریداری لوله‎‌های قوی می‎‌باشد و در غیر این صورت لوله کیفیت لازم را نخواهد داشت.
        • انعطاف پذیری: یکی از مواردی که حتماً باید قبل از خرید این لوله‎‌ها به آن توجه نمایید عدم انعطاف پذیری این لوله‎‌ها می‌باشد. با وجود این خاصیت عملاً تنها راه استفاده از این لوله‎‌ها در مکان‎‌هایی که با تغییر مسیر روبه رو هستند به کار بردن اتصالات لوله پلیکا برای مواردی چون تغییر سایز لوله، انشعاب گرفتن، تغییر مسیر جریان و... می‎‌باشد.
        • مقاومت نسبت به حرارت: یکی از مواردی که می‎‌بایست برای خرید یک لوله به آن توجه شود میزان حرارت مایعاتی است که قرار است از آن عبور کند. در واقع با وجود این که این لوله‎‌ها در بعضی موارد از درجه حرارتی بالایی برخوردار هستند اما بازهم نسبت لوله‎‌های فلزی مقاومت کمتری خواهند داشت.
        • انواع اتصالات: اتصال لوله‎‌های پی وی سی از دو طریق چسبی و پوش فیت صورت می‎‌پذیرد که نوع چسبی از قیمت کمتری برخوردار بوده و مرسوم‌تر است. چسب مورد استفاده در این اتصالات درای اهمیت بالایی بوده که لوله کش آن را تعیین می‌کند. اما در نوع پوش فیت چسب استفاده نمی‌شود و به جای آن از زانو و در پوش جهت اتصال لوله‎‌ها استفاده می‌شود که در این روش هم سرعت کار افزایش پیدا کرده و هم میزن شکستگی لوله‎‌ها به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. از دیگر اتصالاتی که در این امر وجود دارد می‌توان به اتصال سه راه دریچه باز جهت سهولت در امر رفع گرفتی لوله و تست نشتی آب و نیز اتصال سیفون شترگلویی در سرویس‎‌های بهداشتی اشاره نمود.
        • کیفیت اتصالات: اگر چه تشخیص کیفیت اتصالات پولیکا امری سخت و دشوار است اما با خرید از فروشگاه‎‌های معتبر و نیز دقت بر مواد اولیه بکار رفته و درج نشان استاندارد می‌توان خریدی مطمئن‎‌تر و رضایت بخش‌‎تر داشت. نکته حائز اهمیتی که در این خرید وجود دارد این است که اتصالات پی وی سی به طور معمول به رنگ طوسی تولید می‌شوند ولی الزاماً وجود رنگ طوسی و یا حتی وزن لوله و اتصالات پلیکا نمی‌تواند نشان دهنده نوع کیفیت آن باشد.
        • قیمت محصول مورد نظر: بعد از شناخت هدف و انتخاب لوله یکی از موضوعات بسیار مهم در زمینه خرید لوله و اتصالات پلیکا قیمت محصول مورد نظر می‎‌باشد. اگر چه این لوله‎‌ها نسبت به نوع فلزی مقرون به صرفه‎‌تر هستند، اما بسته به سایز لوله و برندشان از قیمت‎‌های مختلفی برخوردار می‌‎باشند و نمی‌توان یک قیمت مخصوص را برای آن‎‌ها تعیین نمود. ولی می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست قیمت لوله و اتصالات پلیکا به سایت نمایندگی لوله آنلاین مراجعه نمایید.
        • سایز لوله پلیکا: یکی ازموارد بسیار مهم در هنگام خرید لوله‎‌های پلیکا توجه به سایز و ابعاد لوله مورد نیاز است چرا که فروش این لوله‎‌ها از طریق تبدیل اندازه میلیمتر قطر خارجی لوله به اینچ صورت می‎‌پذیرد. مثلاً برای خرید لوله‎‌هایی با سایز 32 میلیمتر می‎‌بایست سایز یک اینچ را و یا برای خرید لوله به سایز 125 میلیمتر باید سایز5 اینچ و برای سایز 400 میلیمتر، 14 اینچ را در نظر داشته باشید. که این جدول سایز بندی در سایت‎‌های فروش لوله و اتصالات پلیکا موجود می‌‎باشند.

          image_238be884493610f4cc9091ce35d546b30644c61f

          برای تهیه لوله و اتصالات پلیکا، لوله و اتصالات پلی اتیلن، تأمین تجهیزات صنعت آب و آبیاری و... می‌توانید به سایت لوله آنلاین مراجعه نموده و بعد از مطالعه مقالات موجود در خصوص محصولات ارائه شده با اطلاعات بیشتری به انتخاب نوع برند، سایز و نوع اتصالات بپردازید. شرکت لوله آنلاین توانسته به واسطه توکل به خدا و عرضه کالاهای باکیفیت و رعایت انصاف در خصوص هزینه‎‌ها به یک کسب و کار موفق و قدیمی و نیز معتبر در این صنعت تبدیل شود به طوری که پیمانکاران و تأمین کنندگان برتر کشور برای تهیه محصولات مورد نیاز خود از محصولات این شرکت استفاده می‌‎نمایند.

جهت ارتباط با سایت این شرکت به آدرس loolehonline.com مراجعه نمایید.

برای دریافت قیمت و مشاوره با کارشناسان فنی لوله آنلاین با شماره های

تلفن 021284232 – 02128422054  تماس بگیرید و یا در واتساپ 09127298974 در تماس  باشید.