قتل دردناک دختر 5 ساله توسط پدرش بازتاب‌های فراوانی به همراه داشت. در ادامه از این قتل رمزگشایی شده است. با ما همراه باشید تا ویژه‌های حوادث را به اطلاع شما برسانیم.

ماجرای دردناک قتل فرانک کوچولو
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

مرد جوانی که پس از قتل هولناک دختر پنج ساله اش، دست به خودکشی زده بود درحالی با حضور اتفاقی برادر کوچکش از مرگ نجات یافت که با چند برگ دست نوشته، از این جنایت وحشتناک رمزگشایی کرده است. برای آگاهی از این موضوع خبر زیر را مطالعه کنید.

از روزی که پدرم با زن دیگری ازدواج کرد، من و برادرم دچار ضربه روحی شدیدی شدیم به گونه ای که برادرم ما را رها کرد و به دنبال سرنوشت خودش رفت و من هم... سرنوشت تلخ این دختر در ادامه آمده است.

3 هفته پس از شهادت دردناک یکی از مأموران پلیس مشهد در عملیات دستگیری سارق نیسان، عامل این جنایت که یک سارق سابقه‌دار است با انتقال به محل حادثه صحنه فرار مرگبار خود را بازسازی کرد. اعتراف این فرد را در خبر مربوطه مطالعه کنید.

اوایل تیر امسال کارگرانی که در رستورانی در غرب تهران کار می‌کردند متوجه درگیری زن و مردی شدند که داخل یک خودروی سواری نشسته بودند. آنها حدس زدند که دعوای زن و شوهری است. به همین دلیل کسی دخالت نکرد، اما ناگهان... اطلاعات تکمیلی از ماجرا در خبر مربوطه آمده است.